Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya





KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya ligt in de buurt van Kawaramachi-straat en Markt van Nishiki en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
5 sep - 6 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, niet-roken (for 3 people) laden

Standaard driepersoonskamer, niet-roken (for 3 people)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people) laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people) laden

Standaard vierpersoonskamer, niet-roken (for 4 people)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (for 2 people) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (for 2 people)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 904 beoordelingen
De prijs is € 46
25 aug - 26 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

646-5 Miyuki-cho Gojo Kamiazuchi-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8040
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Granbell Hanareya Kyoto
kyoutoguranberuhoteru hanareya
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Hotel
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Kyoto
KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KYOTO GRANBELL HOTEL hanareya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Emi
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Nagatoshi
4 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagatoshi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
りょうこ
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りょうこ
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MAIKO
20 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
MAIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ゆうすけ
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうすけ
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
みほ
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みほ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mouri
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mouri
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mie
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
のあ
25 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
のあ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yuji
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yuji
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shirley
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shirley
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Naotaka
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naotaka
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thu
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thu
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Amelia
Reisde met een groep
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amelia
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rissa
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rissa
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fei
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fei
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
TADASHI
Reisde met familie
10 apr 2025
Negatief: Netheid
TADASHI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
??
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
2 nachten verbleven in april 2025