Fotogalerie voor Chisun Standard Kyoto Horikawa Gojo





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
Alle foto's voor Superior Twin kamer, roken laden

Superior Twin kamer, roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin Room Non smoking laden

Superior Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Superior Twin Room Smoking laden

Superior Twin Room Smoking
Alle foto's voor Standard Single Room-Smoking laden

Standard Single Room-Smoking
Alle foto's voor Universal laden

Universal
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.016 beoordelingen
De prijs is € 151
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

575 Kakimotocho Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8357
Over deze accommodatie
Chisun Standard Kyoto Horikawa Gojo
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.006 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 990 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Alle kamers zijn uitgerust met luchtreinigers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
CHISUN STANDARD Kyoto Horikawa Gojo Hotel
CHISUN STANDARD Kyoto Horikawa Gojo Kyoto
CHISUN STANDARD Kyoto Horikawa Gojo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Chisun Standard Kyoto Horikawa Gojo
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,2
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
yuko
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jaasiel
20 sep 2025
Jaasiel
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HIROTAKE
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROTAKE
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alejandro, C
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chloe
13 sep 2025
Chloe
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mariam
6 sep 2025
Positief: Netheid
Mariam
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
5 sep 2025
???
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
Zakenreiziger
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
Zakenreiziger
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
Zakenreiziger
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
YOJI
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jun
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hideaki
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideaki
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kazuki
16 aug 2025
Kazuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MIKA
15 aug 2025
MIKA
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Miku
13 aug 2025
Miku
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
yuji
21 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
yuji
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
21 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
Zakenreiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KOUKI
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUKI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
rion
29 jun 2025
rion
1 nacht verbleven in juni 2025