Almont Hotel Kyoto
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Almont Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
22 van 22 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 beds for 3 people)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (2 beds for 4 people)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Adjacent Beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Standard Triple Room
Standard Double Room
SEMI DOUBLE ROOM
Alle foto's voor Standard, Twin with Bath, Mountain View laden

Standard, Twin with Bath, Mountain View
Standard Twin room
Alle foto's voor Deluxe Twin with Bath and City View Toilet laden

Deluxe Twin with Bath and City View Toilet
Deluxe Twin Room C
Alle foto's voor Deluxe, Twin with Bath, City View laden

Deluxe, Twin with Bath, City View
Alle foto's voor Deluxe, Twin with Bath, Mountain View laden

Deluxe, Twin with Bath, Mountain View
Alle foto's voor Female Twin Room laden

Female Twin Room
Deluxe Twin Room B
Standard Single Room
Quadruple Room, Non Smoking (2 Beds for 4 People)
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 512 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26-1 Nishiiwamotocho, Higashikujo, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8005
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.704 beoordelingen
De prijs is € 56
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Hotel Kyoto
Almont Kyoto
Almont Kyoto Hotel
Hotel Almont Kyoto
Kyoto Almont
Kyoto Almont Hotel
Almont Hotel
Almont Hotel Kyoto Hotel
Almont Hotel Kyoto Kyoto
Almont Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 sep 2017
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Akiko
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Marie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NIKHILRAJ
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NIKHILRAJ
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ARLENE
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



ARLENE
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Claudio
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudio
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
H
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
H
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Toshimi
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshimi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Leanne
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leanne
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
sachiko
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachiko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Osamu
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
gordon
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gordon
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yukie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Franca Maria
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franca Maria
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shih Ling
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shih Ling
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claudine
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudine
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Keiko
20 mei 2025
Keiko
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yumi
19 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Yumi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chihiro
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihiro
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ming Fai
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming Fai
1 nacht verbleven in mei 2025