Midtown Niseko
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Midtown Niseko





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 62
14 aug - 15 aug
Kameropties
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer (Single Use) laden

Twin kamer (Single Use)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-jo 1-3-3 Nisekohirafu, Kutchan, Hokkaido, 044-0087
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Niseko Village
Hilton Niseko Village
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 966 beoordelingen
De prijs is โฌย 89
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geรฏnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.00 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2700 voor volwassenen en JPY 2700 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 november tot 31 mei.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Midtown Niseko Hotel
Midtown Niseko Kutchan
Midtown Niseko Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Midtown Niseko
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Kenvy
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenvy
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
SHIH YA
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIH YA
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Eric
23 feb 2025
Eric
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Joel den
Reisde met een groep
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel den
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Chanikan
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chanikan
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Allyson
Reisde met een groep
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allyson
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Billy, Sandy Springs
Reisde met een groep
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Miriam
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miriam
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Susie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susie
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Lisa
Reisde met een groep
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Jon
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
Connie
15 feb 2025
Connie
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Christian
Reisde met een groep
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Spot for the Price
Christian
10 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Raymond
Reisde met partner
14 feb 2025
Raymond
14 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Jarod
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jarod
8 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Good hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Travis
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Paul
Reisde met familie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Jean
Reisde met partner
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
8 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Ellice
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ellice
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
JEONG KEUN YOU
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEONG KEUN YOU
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Carson
Reisde met een groep
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carson
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
JI HYUN
5 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
JI HYUN
4 nachten verbleven in januari 2025