Fairfield by Marriott Bali South Kuta
Hotel met gratis valetparkeerservice, op 3 minuten stappen van Winkelcentrum Lippo
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Bali South Kuta





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op de stad (Balcony) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op de stad (Balcony)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Free Scheduled Airport Shuttle) laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Free Scheduled Airport Shuttle)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (View) laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (View) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (View)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed, niet-roken (City View) laden

Junior suite, 1 kingsize bed, niet-roken (City View)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op de stad (Free Scheduled Airport Shuttle) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op de stad (Free Scheduled Airport Shuttle)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Wana Segara No.25, Kuta, Badung, Kuta, 80361
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Bali South Kuta
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport
Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 181500 voor volwassenen en IDR 90750 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 230000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 230000 (enkele reis), (van 4 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: IDR 363000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Bali South Kuta Kuta
Fairfield by Marriott Bali South Kuta Hotel
Fairfield by Marriott Bali South Kuta Hotel Kuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Bali South Kuta
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Olivier
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Olivier
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Henrik
30 okt 2023
Henrik
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Hanisha
16 sep 2025
Hanisha
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gia
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gia
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Davina
Reisde met een groep
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davina
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Fumiko
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumiko
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Steed
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steed
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
11 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Margaret
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
gordon, Trinity Beach
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gordon
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
So Youn
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
So Youn
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable airport stay, minor flaws
Robin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matt
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gilberto
25 jun 2025
Gilberto
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kensuke
8 jun 2025
Kensuke
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Brent
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Brent
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MARTYNE MARTYNE
27 mei 2025
MARTYNE MARTYNE
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shena
26 mei 2025
Shena
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Christian
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maninder
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maninder
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DINA
Reisde met familie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DINA
4 nachten verbleven in april 2025








