Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
18 sep - 19 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee laden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1579-1, Kujinokawa, Kushimoto, Wakayama, 649-3511
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield INN Wakayama Kushimoto
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Hotel
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Kushimoto
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Hotel Kushimoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
NOBUYOSHI
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUYOSHI
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
22 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
tamura
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tamura
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
M and S
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M and S
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
megumi
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
megumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Man Lei
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Lei
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MIWAKO
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIWAKO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitaka
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitaka
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitomo
15 mei 2025
Yoshitomo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Akira
14 mei 2025
Akira
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
5 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
5 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Junko
18 mrt 2025
Junko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
7 feb 2025
David
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4/10 – Matig
IBUKI
27 jan 2025
IBUKI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Rinka
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rinka
1 nacht verbleven in december 2024