HOTEL R9 The Yard Kurobe
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kurobe
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Kurobe





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Horikiri 938-1, Kurobe, Toyama, 938-0041
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Kurobe
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Uozu Ekimae
APA Hotel Uozu Ekimae
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 269 beoordelingen
De prijs is € 40
1 jan - 2 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Kurobe Hotel
HOTEL R9 The Yard Kurobe Kurobe
HOTEL R9 The Yard Kurobe Hotel Kurobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Kurobe
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
あやこ
28 okt 2025
あやこ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
キミタカ
Zakenreiziger
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キミタカ
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
みわ
14 okt 2025
みわ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
キミタカ
24 sep 2025
キミタカ
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
シンジ
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シンジ
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
shuusaku
Reisde met partner
21 aug 2025
Positief: Voorzieningen
shuusaku
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
りゅうじ
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
りゅうじ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ryo
15 aug 2025
Ryo
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
しろう
11 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
しろう
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SHU TING
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Personeel en service
SHU TING
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHIMABUKURO
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIMABUKURO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marish
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marish
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
tadatsugu
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tadatsugu
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
たつる
19 jun 2025
たつる
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kumi
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kumi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ユウタ
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウタ
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Juraj
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juraj
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Benjamin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
john
Reisde met partner, Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ユキノリ
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキノリ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ユカ
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Segourney Love, Halls Head
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Segourney Love
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in april 2025








