KL Bangsar Sentral (EST)

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Mid Valley Megamall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KL Bangsar Sentral (EST)

Een buitenzwembad
Zitruimte lobby
Receptie
Zitruimte lobby
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Keuken
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe studio

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
  • 52 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
  • 79 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 eenpersoons zetelbed

Studio

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
  • 51 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
44, Jalan Ang Seng, Brickfields, Kuala Lumpur, 50470

In de buurt

  • Kuala Lumpur Sentral - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Mid Valley Megamall - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Berjaya Times Square - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Petronas Twin Towers - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 6 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Bangsar - 4 min. wandelen
  • Station Kuala Lumpur Sentral - 14 min. wandelen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Rasmeena - ‬6 min. wandelen
  • ‪The Lido - ‬1 min. wandelen
  • ‪Entier French Dining - ‬2 min. wandelen
  • ‪Restoren Masakan Thai - ‬8 min. wandelen
  • ‪Yamasushi Express - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

KL Bangsar Sentral (EST)

Hotel vlak bij Kuala Lumpur Sentral
Vlak bij Mid Valley Megamall ligt KL Bangsar Sentral (EST), waar gasten genieten van vervoer van/naar de luchthaven, een koffiebar/café en een wasserij. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Gratis wifi in de kamer, een bar en een fitnesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een shuttleservice van/naar de luchthaven en rookvrije accommodatie
  • Bagageopslagruimte, een lift en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd, and hebben voordelen zoals airconditioning en aparte eetruimtes, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Balkons of terrassen, aparte eetruimtes en keukens

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (MYR 20 per dag)

Eten en drinken

  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (97 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 40 etages
  • Gebouwd in 2017
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Slaapbank

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Elektrische waterkoker
  • Keuken
  • Keukenpapier
  • Koelkast
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Microgolfoven

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Wasmachine/droogkast
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en informatie voor het ophalen van de sleutel te ontvangen. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 10.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Ophalen van sleutel, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: MYR 300 per accommodatie per verblijf
  • Schoonmaakkosten: MYR 50 per accommodatie, per verblijf
  • Je dient de waarborg binnen 24 uur na het boeken via overschrijving te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 250.00 per voertuig (enkele reis)
  • Betaald parkeren (beveiligd): MYR 20 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

KL Bangsar Sentral EST Condo Kuala Lumpur
KL Bangsar Sentral EST Condo
KL Bangsar Sentral EST Kuala Lumpur
KL Bangsar Sentral EST
KL Bangsar Sentral (EST) Hotel
KL Bangsar Sentral (EST) Kuala Lumpur
KL Bangsar Sentral (EST) Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Beschikt KL Bangsar Sentral (EST) over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij KL Bangsar Sentral (EST)?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent KL Bangsar Sentral (EST) voor parkeren?

Parkeren kost MYR 20 per dag.

Hoe laat kan ik bij KL Bangsar Sentral (EST) inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij KL Bangsar Sentral (EST) uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt KL Bangsar Sentral (EST) een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 250.00 per voertuig.

Waar staat KL Bangsar Sentral (EST)?

Dit hotel ligt in Brickfields, op 2 km afstand van Kuala Lumpur Sentral en Mid Valley Megamall. Berjaya Times Square ligt op 4,9 km. Station Bangsar ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station KL Sentral is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over KL Bangsar Sentral (EST)

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 18 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10

3 nachten verbleven in juni 2024

10/10

Manager was professional
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10

The area around the property is dirty, noisy, and unsafe.
14 nachten verbleven in december 2023

6/10

Room was facing the front and sound insulation of the glass doors to the balcony was poor. As a result it was noisy at night with cars and bikes with modified exhaust zooming past. We booked the room for 3 persons but towels and linens were only provided for 2. Service hours were limited and we didn't noticed the lack missing linen and towel until late night, as such one of us had to use a spare t-shirt as towel and another used a personal towel and hoodie as blanket. Messaged the service executive next morning for additional linen and towel which were promptly delivered - a saving grace. Glass of the shower cubicle was badly stained with mold and I found an uneaten pack of sambal prawns in the kitchen cupboard upon check-in which stink up the entire room - was that why the balcony door was left open when I check-in?
3 nachten verbleven in april 2023

4/10

Request cleaning fees of 70 myr but room does not comes with proper facility such as towels and itinerary like iron and iron board. I was only able to get the key at 445pm while i was there waiting for "cleaning " since 4pm. Will not book again.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10

2 nachten verbleven in april 2019

10/10

清潔ですし、心配していた虫も出なかったです。(心配な方は、KLセントラル駅のショッピングモール内のスーパーで殺虫剤が買えます) ただ、ホテルからバンサー駅が直結しているのを知らなかったので、チェックイン時に教えて欲しかったのと、海外では電話が使えないので、チェックインに少し困りました。 whatsappというアプリをあらかじめダウンロードしておくことをお勧めします。現地ではこのアプリを通してスタッフの方と連絡とりました。
4 nachten verbleven in april 2019

2/10

Had the problem for check in. Never use any more
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10

居然要額外收取清潔費用,打掃阿姨來還需要我等在房間裡面,請問我是來出差的,怎麼可能會花時間等在房間幫打掃阿姨開門呢?沒有來掃還居然要收清潔費用,問工作人員居然回答打掃阿姨有來,是我不在房間的,所以打掃阿姨無法進房間打掃,這合理嗎? 浴室洗澡的蓮蓬頭出水量極小,要洗頭洗澡極度不方便,水實在太小了! 離LRT站倒是很近挺方便的,可以過天橋就到了. 附近沒有其他生活機能,找吃的很不方便,只能叫外賣.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10

All amenities complete and clean home
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10

Be wary of small prints. There are other costs that they will charge to you on top of what you pay for your booking.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10

Took a while to check in.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10

飯店與環境很舒服,去市區與搭車之間距離很便捷,很適合建議給朋友
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10

Very clean and comfortable and the staffs there are friendly. Enjoyed my stay and would love to come back again
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10

環境佳,近LRT站,景色美,CP值高
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10

No parking available, have to pay RM25/per day for valet parking. Extra charge RM80 for cleaning fees (if booking with expedia/hotels.com)
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10

So far the worst hotel management I have dealt with. When we reached the accommodation, we found that there is no internet, no TV and swimming pool was out of order (contrast to the website information)!Moreover foot stains were found in the chairs, dusty chairs, left over food waste which were not cleaned and we have to request for cleaning those. There is no management staff to attend any request and the cleaners came almost few hours to clean them. Since we requested the management for the non-availability of mentioned amenities(TV, Internet and swimming pool) and had dispute during checking-in, the supervisor was not happy and charged 160 Ringgit from us during check-out claiming that the bedsheets were dirty and need chemical cleaning. Though the facility is new, the management does not have any experience in managing them. Recommend not to book this facility.
3 nachten verbleven in februari 2018