J-Hotel by Dorsett
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 8 minuten stappen van Pavilion Kuala Lumpur
Fotogalerie voor J-Hotel by Dorsett





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Superior kamer (Plus) laden

Superior kamer (Plus)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Superior Plus Room laden

Superior Plus Room
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 183 beoordelingen
De prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 7 Jalan Jati, Kuala Lumpur, 51000
Over deze accommodatie
J-Hotel by Dorsett
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Express Kuala Lumpur City Centre by IHG
Holiday Inn Express Kuala Lumpur City Centre by IHG
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 100 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 30 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
J Hotel by Dorsett
J-Hotel by Dorsett Hotel
J-Hotel by Dorsett Kuala Lumpur
J-Hotel by Dorsett Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over J-Hotel by Dorsett
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Ian
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Weng Soon
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weng Soon
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Eugene
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eugene
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Manish
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Manish
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Luke
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luke
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
CHI MAN JOWAI
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHI MAN JOWAI
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MING HUAN
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MING HUAN
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Faeizal
12 jun 2025
Faeizal
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Yew
10 mei 2025
Yew
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
LAU
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAU
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Paula Wai-San
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paula Wai-San
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ismo
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ismo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Guy, Taringa
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guy
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Er
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
SHU YUEN
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU YUEN
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Man Long
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Long
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Moti
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moti
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Brian
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Solid Hotel in a central location
Brian
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mohamed
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place, excellent location
Mohamed
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Wei Peng
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay
Wei Peng
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Li Kieng
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
location
Li Kieng
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sofia
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofia
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
SHIN, Zushi
4 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIN
3 nachten verbleven in oktober 2024

















