Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel A-One





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 154 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 Jalan Medan Pasar, Kuala Lumpur, 50050
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Venice
Hotel Venice
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
7.4 van 10, Goed, 113 beoordelingen
De prijs is € 17
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
A-One Hotel
A-One Kuala Lumpur
Hotel A-One
Hotel A-One Kuala Lumpur
Hotel A One
Hotel A-One Hotel
Hotel A-One Kuala Lumpur
Hotel A-One Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel A-One
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
willem, Leiden
18 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Centraal gelegen
willem
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our return visit was as good as the previous
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
K.J., Nijmegen
23 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
K.J.
10/10 – Uitstekend
christopher, honolulu
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
christopher
14 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pawel, Krakow
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pawel
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lim
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lim
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Min Chao
Reisde met een groep
6 okt 2024
Positief: Personeel en service
Min Chao
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mei
30 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HIKARU
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
HIKARU
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Garzon
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Garzon
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Yee Lih
Reisde met partner
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yee Lih
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hock Lee, Singapore
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Hock Lee
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切、快適、ロケーション良
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 sep 2018
Positief: Personeel en service
スタッフは非常に親切。水回りなど部屋が改善の余地あり。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Suhaily
4 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suhaily
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
yaya
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yaya
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
sabrina
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé
sabrina
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
お湯が、、、
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Laura E
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena opción para conocer KL
Laura E
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
マサンド, OSAKA
8 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパの高いホテルで交通至便
マサンド
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Great location, less facilities, friendly staff
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Sara
17 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Sara
2 nachten verbleven in december 2017