Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cozy Hotel at KL Sentral





Op loopafstand van Kuala Lumpur Sentral, verwent Cozy Hotel at KL Sentral gasten met een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
16 sep - 17 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 170 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

NO.27 JALAN THAMBIPILLAY OFF, J ALAN TUN SAMBANTHAN, BRICKFIELDS, Kuala Lumpur, 50470
Over deze accommodatie
Cozy Hotel at KL Sentral
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cozy Hotel @ KL Sentral Kuala Lumpur
Cozy @ KL Sentral Kuala Lumpur
Cozy @ KL Sentral
Cozy KL Sentral Kuala Lumpur
Cozy Hotel @ KL Sentral
Cozy Hotel at KL Sentral Hotel
Cozy Hotel at KL Sentral Kuala Lumpur
Cozy Hotel at KL Sentral Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cozy Hotel at KL Sentral
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Eric
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
seedless, Bayan Lepas
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
seedless
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tina
17 feb 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Fred, Roanoke
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Marion
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marion
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Halim
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Halim
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Charlie
1 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlie
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
JOSEPH NIGELINOUE
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSEPH NIGELINOUE
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Pao Chuan
Reisde met een groep
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的酒店
Pao Chuan
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
YUMIKO
22 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUMIKO
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Aida
Reisde met familie
17 apr 2024
Aida
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
LU
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LU
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
BALAGOPALAN JAYAGOPAL
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BALAGOPALAN JAYAGOPAL
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Yukiko
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukiko
4 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Martin
11 nov 2023
Positief: Personeel en service
Martin
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
KAZUYA
31 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYA
10/10 – Uitstekend
Puan
Reisde met een groep
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Puan
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Aek, MUANG
Reisde met familie
21 dec 2022
Aek
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 jun 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
william
Zakenreiziger
1 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
william
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Zulqarnain
3 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zulqarnain
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Cheuk Wun
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheuk Wun
1 nacht verbleven in december 2018