citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Belle époque accommodatie met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(63 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 181 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

128 Jalan Pudu, Kuala Lumpur, 55100
Over deze accommodatie
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Gelijkaardige accommodaties

The Kuala Lumpur Journal
The Kuala Lumpur Journal
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 55 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sky Express
Hotel Sky Express Bukit Bintang
Sky Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Express Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
Sky Express Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Hotel Express
Sky Hotel Express Bukit Bintang
citizenM Kuala Lumpur Bukit B
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Kuala Lumpur
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Coert
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Coert
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Ferdaus
27 mei 2024
Ferdaus
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jens
7 apr 2023
Jens
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
siti
Reisde met familie
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

siti
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kazuaki
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuaki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
HUNG-CHI
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HUNG-CHI
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
john
2 okt 2025
john
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MAKOTO
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

MAKOTO
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
john
28 sep 2025
Positief: Netheid
john
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
KYOJI
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KYOJI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SHIZUKO
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIZUKO
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Karina
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karina
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
BEE LING
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEE LING
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
sze ming
Reisde met een groep
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sze ming
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hareeta
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hareeta
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Abe
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abe
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shinji
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
raed
29 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very sweet
raed
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Koreisha
Reisde met partner
28 jul 2025
Koreisha
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025

















