Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(56 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een douche met hydromassage
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang bevindt zich in Bukit Bintang, een wijk in Kuala Lumpur, en ligt vlak bij een metrostation. Berjaya Times Square en Pavilion Kuala Lumpur zijn enkele plekken die je als fervent shopper niet mag overslaan. Als je liever de natuur intrekt, kan dat bij KLCC Park en Batu-grotten. Petrosains Science Discovery Centre en Botanische Tuin Perdana zijn ook een bezoek waard.

128 Jalan Pudu, Kuala Lumpur, 55100
In de buurt
- Berjaya Times Square - 10 min. wandelen - 0.9 km
- Toren Menara KL - 12 min. wandelen - 1.0 km
- Pavilion Kuala Lumpur - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Petronas Twin Towers - 2 min. rijden - 1.6 km
- KLCC Park - 3 min. rijden - 2.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- May King Restaurant MKP Lum Mee - 3 min. wandelen
- Jamaica Blue - 2 min. wandelen
- Yi Pin Kopitiam憶品楼 - 1 min. wandelen
- Jiak Kopi - 2 min. wandelen
- Too Yumm Co - 2 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 35 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sky Express
Hotel Sky Express Bukit Bintang
Sky Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Express Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
Sky Express Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Hotel Express
Sky Hotel Express Bukit Bintang
citizenM Kuala Lumpur Bukit B
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Kuala Lumpur
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Ferdaus
27 mei 2024
Ferdaus
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jens
7 apr 2023
Jens
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
sze ming
Reisde met een groep
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sze ming
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hareeta
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hareeta
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Abe
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abe
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Koreisha
Reisde met partner
28 jul 2025
Koreisha
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gadeen
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gadeen
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katsumi
17 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsumi
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hanako
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanako
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ricardo
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takuma
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuma
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Farah
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Farah
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Syed
Reisde met partner, Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Syed
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Abdulkadir
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdulkadir
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pierre, Toronto
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ray Gerard, La Grange
Reisde met een groep
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ray Gerard
5 nachten verbleven in mei 2025