Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Capri by Fraser Kuala Lumpur





Bij Capri by Fraser Kuala Lumpur zijn er de volgende voorzieningen: een poolbar, een dakterras en een koffiebar/café. Geniet van een sauna of een stoombad om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant Caprilicious serveert ontbijt en lunch. Geniet van de yogalessen in het 24-uurs fitnesscentrum. De accommodatie biedt ook een tuin, een speeltuin en een spelletjesruimte. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 slaapkamer laden

Deluxe kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Club kamer (Capri Club) laden

Club kamer (Capri Club)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Club lounge
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No 5, Jalan Kerinchi, Kuala Lumpur, 59200
Over deze accommodatie
Capri by Fraser Kuala Lumpur
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 41 per persoon
- Toeslag voor extra bed: MYR 130.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie staat geen alcoholische dranken toe.
Kinderen jonger dan 11 jaar worden niet tot het zwembad en de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Capri Fraser Kuala Lumpur Aparthotel
Capri Fraser Aparthotel Kuala Lumpur
Capri Fraser Kuala Lumpur
Capri Kuala Lumpur
Fraser Capri Kuala Lumpur
Invito Hotel Residence
Capri by Fraser Kuala Lumpur Hotel
Capri by Fraser Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Capri by Fraser Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Capri by Fraser Kuala Lumpur
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 mei 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
9 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor luxueus business verblijf
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Annemieke , Amsterdam
13 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met prachtig zwembad!
Annemieke
10/10 – Uitstekend
Paul V.
28 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Erg fijn Hotel
Paul V.
10/10 – Uitstekend
Ferdi, Naaldwijk
8 jul 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Erg goed hotel
Ferdi
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super de Luxe
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
John van Ochten, Lent (Nijmegen)
8 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gezinshotel
John van Ochten
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
WAI LING
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast with lots of flies
WAI LING
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Man Yi Joses
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man Yi Joses
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Bel
Reisde met partner
15 sep 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Bel
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Younes
Reisde met familie
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay in KL, Very good Quality / Price ratio
Younes
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Thi Vinh An
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thi Vinh An
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Minyie
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Minyie
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Moto, Japan
Reisde met familie
3 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moto
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019