Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sita Krabi Hotel





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - tweepersoons
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hutangkoun, Pak Nam, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

River Front Krabi Hotel
River Front Krabi Hotel
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 246 beoordelingen
De prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 250 voor volwassenen en THB 100 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 400.00 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 23365815
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sita Krabi
Sita Krabi Hotel Thailand
Sita Krabi Hotel Hotel
Sita Krabi Hotel Krabi
Sita Krabi Hotel Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sita Krabi Hotel
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
radjinder
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
radjinder
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Vernaye
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vernaye
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Peter
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Peter
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
LEE
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LEE
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
jiyoon
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jiyoon
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gitte
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gitte
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Paola
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paola
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Edison, San Juan
13 feb 2025
Edison
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mesude
Reisde met familie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fremragende
Mesude
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalie
28 jan 2025
Nathalie
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shaman, Ladysmith
27 jan 2025
Shaman
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Neo
18 jan 2025
Neo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Frederik
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederik
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kiran
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiran
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kayla
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nancy
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met een groep, Reisde met partner
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sonja
6 dec 2024
Sonja
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Philipp
Reisde met partner
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philipp
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Patrick
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel in Krabi
Patrick
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
William
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Chester
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chester
1 nacht verbleven in maart 2024