Loy Chalet
Hotel aan het strand met gratis ontbijt en een koffiebar/café
Fotogalerie voor Loy Chalet





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie villa laden

Familie villa
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Smart-tv
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Badjassen
2 badkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Villa laden

Superior Villa
Alle foto's voor Two Bedroom Villa laden

Two Bedroom Villa
Alle foto's voor Deluxe Villa laden

Deluxe Villa
Alle foto's voor Villa laden

Villa
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

204 Moo. 2 Nongtalay, Krabi, Krabi, 81180
Over deze accommodatie
Loy Chalet
Gelijkaardige accommodaties

Sand Sea Resort
Sand Sea Resort
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 186
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: THB 3000 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Loy Chalet Hotel
Loy Chalet Krabi
Loy Chalet Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Loy Chalet
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
9,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
2 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

John
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Bashar
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bashar
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Trenton
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trenton
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
waressara
25 jul 2025
waressara
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kari-Pekka
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rauhaa

Kari-Pekka
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Rasmus
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rasmus
9 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rodolphe
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodolphe
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bashar
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bashar
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mika
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Vanessa
Reisde met partner
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vanessa
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Julia
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugn och skön vistelse
Julia
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Josef
Reisde met partner
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josef
14 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Nicola
29 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Mixed
Nicola
15 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Anthony
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Leona
Reisde met partner
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leona
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Christina Margrethe
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott hotell og område
Christina Margrethe
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ida Kristine Wallace
Reisde met een groep
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ida Kristine Wallace
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tracey
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible
Tracey
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
5 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Emma
8 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Emma
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Heiko
5 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heiko
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
4 nachten verbleven in november 2024








