HOTEL GALAXY POD
Capsulehotel in Koshigaya
Fotogalerie voor HOTEL GALAXY POD





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Capsule Room) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Capsule Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
2 Badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Capsule Room) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer (Capsule Room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
2 Badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, alleen vrouwen, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer laden

Standaard eenpersoonskamer, alleen vrouwen, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een donzen dekbed
Een haardroger
2 Badkamers
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4F, 4-21-7 Kitakoshigaya, Koshigaya, Saitama, 343-0026
Over deze accommodatie
HOTEL GALAXY POD
Gelijkaardige accommodaties

Capsule Hotel Block Room
Capsule Hotel Block Room
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
- Wasservice
6.8 van 10, 257 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GALAXY POD Koshigaya
HOTEL GALAXY POD Capsule hotel
HOTEL GALAXY POD Capsule hotel Koshigaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL GALAXY POD
7,8
Goed
8,8
Netheid
9,0
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuki
30 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
克宏
10 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
克宏
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Masayuki
20 aug 2025
Masayuki
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yui
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yui
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KYOKO
28 jul 2025
KYOKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met een groep
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
hinami
7 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hinami
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ho
6 jun 2025
Negatief: Personeel en service
Ho
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Keshab
10 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Keshab
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daf
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awsome
Daf
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
31 mrt 2025
Hiroko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent
26 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dylan
24 mrt 2025
Dylan
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
McHaley
Reisde met partner
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
McHaley
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Sawamura
16 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sawamura
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner, Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 nov 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
寝るだけなら十分
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Breanna
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is Convenient, Hotel Next to Train Sta.
Breanna
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
YOSHIAKI
6 nov 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIAKI
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
MIKA
Zakenreiziger
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
この辺りでは唯一(о´ω`о)
MIKA
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
David
23 okt 2024
David
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
brand
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
brand
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Eiji
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiji
1 nacht verbleven in september 2024








