HOTEL R9 The Yard Kohoku
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kohoku
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Kohoku





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2085-1 Sarushi, Kohoku, Saga, 849-0502
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Kohoku
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Saga Ekimae Chuo
APA Hotel Saga Ekimae Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.6 van 10, Goed, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 52
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Kohoku Hotel
HOTEL R9 The Yard Kohoku Kohoku
HOTEL R9 The Yard Kohoku Hotel Kohoku
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Kohoku
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,2
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
みやこ
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

みやこ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
佳代
Reisde met een groep
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

佳代
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Satoshi
Zakenreiziger
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tsugumi
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsugumi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
里美
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
里美
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
junko
12 okt 2025
junko
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuto
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yuto
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Robert
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
りな
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
りな
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Masaki
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地の良い部屋でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
ケンタロウ
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ケンタロウ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
つよし
26 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
つよし
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
たいち
Zakenreiziger
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たいち
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
さとる
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
さとる
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SUEHARU
16 aug 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
SUEHARU
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
asa
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
asa
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
サチコ
19 jul 2025
サチコ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ヒロシ
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロシ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Megumi
Zakenreiziger, Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YEUK MEI
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YEUK MEI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
IENORI
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IENORI
1 nacht verbleven in juni 2025








