Harry's Bungalows & Restaurant
Strandplezier in een buitenzwembad, dicht bij Maenam-pier
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Harry's Bungalows & Restaurant





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior bungalow laden

Superior bungalow
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard bungalow laden

Standaard bungalow
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

OUTRIGGER Koh Samui Beach Resort
Koh Samui
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 689 beoordelingen
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26/5-9 Wat Napralarn, Maenam, Koh Samui, Surat Thani, 84330
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

ibis Samui Bophut
ibis Samui Bophut
- Op privéstrand
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.0 van 10, Zeer goed, 723 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 250 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harry's Bungalows Resort Koh Samui
Harry's Bungalows Restaurant Hotel
Harry's Bungalows Restaurant Hotel Koh Samui
Harry's Bungalows Restaurant Koh Samui
Harry's Bungalows Resort
Harry's Bungalows Koh Samui
Harry's Bungalows & Restaurant Resort
Harry's Bungalows & Restaurant Koh Samui
Harry's Bungalows & Restaurant Resort Koh Samui
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harry's Bungalows & Restaurant
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great peaceful place to stay
Paul
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
ILYA, Gebenstorf
Reisde met partner
7 jan 2023
Positief: Personeel en service
ILYA
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Jeff
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, Simple Lodging in Quiet Area
Jeff
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Franck, Cesson, France
Reisde met familie
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franck
4 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
liana, milano
2 sep 2018
Positief: Personeel en service
Bungalow immersi nella vegetazione. Mood thai....
liana
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Morten
3 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Morten
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zum vierten mal bei Harrys
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good choice
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Hina
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hina
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Peter und Angel, Austria, 6840 Götzis
19 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruhiges, erholsames Resort!
Peter und Angel
17 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Sandra
13 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
latifa
1 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
latifa
7 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Mark
1 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Mark
8/10 – Goed
pauline
15 apr 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel au calme loin des hordes de touristes
pauline
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Preis Leistungsverhältnis
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
JOHN, Wiltshire UK
5 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
January 2017 Holiday in Samui Buri Beach Mae Nam
JOHN
8/10 – Goed
Jochen Stefan
1 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel vor der Überfahrt nach Koh Phangan
Jochen Stefan
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jan 2017
Negatief: Personeel en service
Hotel razoável com atendimento Péssimo
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Marry, -
2 sep 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schlecht
Marry
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
хорошая территория
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
JAMES, Sagle Idaho USA
19 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
JAMES
6/10 – Redelijk
Riley , Colorado
24 feb 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Has potential
Riley
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer