Mizno Hotel
Hotel in de buitenwijken met bars/lounges en een sauna
Fotogalerie voor Mizno Hotel





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

187 Azagawa, Fujikawaguchiko, Yamanashi-ken, 401-0303
Over deze accommodatie
Mizno Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Wakakusa no Yado Maruei Ryokan
Wakakusa no Yado Maruei Ryokan
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 548 beoordelingen
De prijs is € 600
13 dec - 14 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 2750 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mizuno Hotel Fujikawaguchiko
Mizuno Hotel
Mizuno Fujikawaguchiko
Mizuno Hotel Japan/Fujikawaguchiko-Machi
Mizno Hotel Fujikawaguchiko
Mizno Fujikawaguchiko
Mizno Hotel Hotel
Mizno Hotel Fujikawaguchiko
Mizno Hotel Hotel Fujikawaguchiko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mizno Hotel
9,8
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,0
Locatie
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Adrianus
10 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel
Adrianus
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Paul
19 jun 2023
Paul
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
29 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met partner
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
SHUK YEE
20 apr 2023
SHUK YEE
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Harriet
13 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay




Harriet
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Hoi Hung
12 apr 2023
Hoi Hung
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Tsz
Reisde met familie
7 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsz
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Rene
6 apr 2023
Rene
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Ming Chi
4 apr 2023
Ming Chi
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
lisa
Reisde met partner
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Carol
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Amanda
30 mrt 2023
Amanda
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Cheuk Ning
Reisde met partner
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheuk Ning
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Amy
Reisde met een groep
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
YA-YIN
8 mrt 2023
YA-YIN
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Gabrielle
7 mrt 2023
Gabrielle
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Pei jung
Reisde met een groep
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得推薦的飯店!




Pei jung
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Hoi Ying
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Ying
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Izumi
25 feb 2023
Izumi
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Ka Chun
21 feb 2023
Ka Chun
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Yik Ting
20 feb 2023
Yik Ting
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
ronald
Reisde met partner
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten








