Hotel Prefort Nishiakashi
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kasteel van Akashi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Prefort Nishiakashi





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-10 Kokubo, Akashi, Hyogo, 673-0005
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Remington Hotel
Remington Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 125 beoordelingen
De prijs is € 38
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 550 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 550 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Prefort Nishiakashi Akashi
Hotel Prefort Nishiakashi Hotel
Hotel Prefort Nishiakashi Akashi
Hotel Prefort Nishiakashi Hotel Akashi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Prefort Nishiakashi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mari
Zakenreiziger
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Haruki
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
カオル
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオル
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
たつひさ
1 jun 2025
たつひさ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
じゅんこ
26 mei 2025
じゅんこ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tetsuhiro
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuhiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shibata
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shibata
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoriko
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoriko
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ryo
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
mika
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mika
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
m
Reisde met een groep
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
m
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
mika
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mika
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Naoko
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paulo
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paulo
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MASATSUGU
13 apr 2025
MASATSUGU
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ヨシタカ
4 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシタカ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tokiko
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tokiko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUYA
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KATSUYA
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
NAOMI
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
NAOMI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Paul
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
taeko
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
taeko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mode
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mode
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Valentino, Katano
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentino
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Martin
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in februari 2025