Lobbylounge

Beoordelingen van Hotel Memling

5 out of 5
Hotel Memling
Avenue du Tchad 5B, Kinshasa, Gombe

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 131 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Osembe, Edmonton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le confort et la propreté de la chambre
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van La direction op 13 mei 2024
Cher Osembe, Nous vous remercions pour vos commentaires sur Expedia.En espérant de vous revoir très bientôt Au Memling Hotel à Kinshasa. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The management op 29 apr 2024
Dear Irene,Thanks for the great comment. It makes us go the extra mile. Hope to see you soon back in the Memling Hotel in Kinsasha.Greetings

8/10 – Goed

marie-chantal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel et service excellent mais zone autour très très sale.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van La direction op 22 apr 2024
Chère Marie-Chantal.Nous vous remercions pour vos commentaire et nous avons déjà demandé à la ville multiple fois de nous assisté sur la zone autour de l'hôtel mais malheureusement sans résultat.Cordialement

10/10 – Uitstekend

BOGA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the swimming pool! You can swim anytime of the day! Food was great, the service was excellent. I will go there again!
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The management op 15 apr 2024
Dear Boba,Thank you for your comments on Expedia.com. They really make us go the extra mile for our guests. We hope to see you soon back in the Memling Hotel Kinshasa.

8/10 – Goed

Georges

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
very convenient hotel and the food is good there.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 8 apr 2024
Dear Georges,Thank you for your comments on Expedia. It makes us go the extra mile for our guests. Hope to see you soon back in the Memling Hotel Kinshasa

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cockpit bar is wonderfull !
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The management op 11 mrt 2024
Dear RénéThank you for your comments and indeed our bar is one of a kind.Hope to see you soon back in the Memling Hotel in Kinshasa

6/10 – Redelijk

Nabih

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located , avarage rooms , do not try the restaurant or the bar it’s terrible ,
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The management op 19 feb 2024
Dear Nabih,Thank you for your comment on Expedia which enables us to make sure next time you enjoy more our hotel. I will follow up you comment regarding the restaurant and the bar with our F&B Manager but was it the service or the food or both ? Regardless of your response we will follow up.Thank you again and we hope that we can make sure your next stay will be a better oneKind regards

8/10 – Goed

Assi

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 19 jan 2024
Dear Assi,Thank you for your comments on Hotel.com. We hope to see you soon back in the Memling Hotel in Kinshasa

8/10 – Goed

Michitsugu

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management op 31 okt 2023
Dear Michitsugu,Thank you for your comments on Hotels.com. It really makes a difference in our day to day job to know your appreciation.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management op 18 okt 2023
Dear Julien, Thanks for the 10 on Expedia. Hope to see you soon back in the Memling Hotel Kinshasa

10/10 – Uitstekend

Jose

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable, made of noble material, well kept and decorated. Really a fairy tale
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The Management op 16 okt 2023
Dear Jose,Thank you for your comments on Expedia. It makes us go the extra mile.Hope to see you soon back in the Memling Hotel Kinshasa

6/10 – Redelijk

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Das Hotel benötigt eine Renovation.
Das Hotel benötigt eine Renovation.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The management op 18 sep 2023
Dear Christian,Thank you for your comments on hotels.com which enables us to fine tune our hotel.We have already invested a lot in the hotel and trying to keep int up to our international standards. Linnen,carpets, new televisions etc. but indeed we will be starting bigger renovations in 2024.Thank you for your comments and we hope to see you soon back in Kinshasa

10/10 – Uitstekend

Alice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The Management op 12 sep 2023
Dear Alice,Thanks for the comment. It encourages us to do every day better. See you soon with us again

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
To be improved
Good place centrally located but food and laundry way too expensive….
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The Management op 11 sep 2023
Dear Thank you for your remarks, just to let you know that we regularly bench mark our prices with the rates of other hotels and we are not the most expensive one in our category

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant a Revoir....
Service excellent a l'arrivée et au départ. Chambre confortable et propre. Service trop long a la piscine et au restaurant et la qualité du restaurant a beaucoup baissé comparativement a l'époque du Chef Cedric Leleux. Ceci est malheureux quand je me rappelle que ce restaurant était avant une des meilleurs table de Kinshasa. Le Breakfast reste lui excellent.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van La direction op 5 sep 2023
Cher David,Nous vous remercions pour vos commentaires sur hotels.com qui nous aides a nous remettre en questions chaque jour. Nous nous excusons pour la qualité et la lenteur du service et je vous assure que c'est un point que nous allons abordé avec les responsables.En espérant de vous revoir très vite à Kinshasa au Memling hotel.Cordialement

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Management op 21 aug 2023
Dear ,We are very sorry that your stay was not up to your expectations. Let us know what was wrong ?Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
The Memling hotel is just fine... the beds are comfortable, the staff are helpful and friendly, and it is lovely to have an outdoor pool, with music poolside on the weekend. It is also near some great, quick restaurants to grab hummus, shawarma, or other Lebanese snacks! However, there were tiny cockroaches in my room (although the cleaning staff are amazing! I think the cockroaches are just a product of the general decline of the hotel). Consider having products on hand to repel mosquitos for poolside diners- like sprays, coils, or candles! That would be a really nice touch to elevate the experience! The prices are insane... $6USD for a can of Coke?! A $20USD+ croque madame?! It all feels a bit exorbitant. Yes, Kinshasa is expensive, but this is over the top! Anyways- overall a pleasant stay! I just think there is better value for your money in Kinshasa!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The management op 9 aug 2023
Dear guest,We thank you for your comments which enables us to improve ourselves. Regarding the cockroaches I will look into this and it is really a problem especially when guests take food in their room and it stays in the room. Regarding the prices indeed Kinshasa is very expensive as all products are imported. We do regularly a bench mark with all the hotels of the same category and we are situated in the low middle regarding the prices of our items.I do hope we see you soon again in KinshasaKind regards

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It should be renovated
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 7 jul 2023
Dear MichelThanks for your comments. The hotel is well kept but indeed renovating plans are on their way probably for 2024.

10/10 – Uitstekend

KABONGO

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Management op 7 jul 2023
Dear KabongoThanks for your score. We hope to see you soon back

4/10 – Matig

tamer, Cocoa Beach

13 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The management op 7 jul 2023
Dear TamerPlease contact us directly as we would like to improve ourselves upon your score and we want to know what went wrong on your stay

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The Management op 26 mei 2023
Dear Stephane Thanks for the great note you gave us. Hope to see you soon back in Kinshasa

10/10 – Uitstekend

PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice and affordable hotel
It was worth the money. Good and helpful staff. Check in was faster.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The Management op 26 mei 2023
Dear PaulComments like yours make us go the extra mile. Thanks and hope to see you soon back in Kinsasha

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The Management op 26 mei 2023
Dear Stephane,Thanks for your note. Hope to see you soon back in the Memling Hotel Kinshasa.

10/10 – Uitstekend

Yahye

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van The Management op 3 mei 2023
Dear Yahye,Thanks for the great score on Expedia. It makes us going the extra mile for our guests.Hope to see you back soon in Kinshasa

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van The Management op 24 apr 2023
Dear Joseph,Thanks for the great score you gave us.We hope to see you soon back in the Memling Hotel Kinshasa

10/10 – Uitstekend

Justin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van The Management op 27 mrt 2023
Dear Justin,We thank you for your score on Hotels.com and this rewarding score keeps up the energy of our serviceThank you and we hope to see you soon back in Kinshasa.

8/10 – Goed

Laetitia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bien
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van La Direction op 6 mrt 2023
Chère Laetitia,Nous vous remercions pour vos commentaires concernant votre séjour à L'hôtel Memling Kinshasa.Des commentaires qui nous encourage toujours a faire mieux.Au nom de toutes l'équipe de l'hôtel nous espérons de vous revoir tres bientôt.Cordialement

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best of the Best
I love Memling Hotel. The rooms smell wonderful, very clean and the restaurant is excellent. I highly encourage this place. The one down fall is the outside surroundings, but that is the case with every hotel in Kinshasa.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Management op 1 mrt 2023
Dear David,Thank you for your comments regarding the Memling Hotel. It is very encouraging for us to keep up the standards and improve ourselves day by day.We hope to see you back in Kinshasa very soonKind Regards

6/10 – Redelijk

Christian

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Management op 27 feb 2023
Dear Christian,We thank you for your comments regarding your recent stay at the Memling Hotel Kinshasa.It's our daily concern to do better and your comments are heard and will be used in order to improve ourselves.Please accept our apologies if your stay was not totally up to your expectations.Kind regards

6/10 – Redelijk

Christian

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Management op 27 feb 2023
Dear Christian,We thank you for your comments and consider them as an encouragement to do better.Please accept our sincere apologies and we will discuss your comments with the people concernedWe hope to see you again and convince you or our daily effort of our improvements.Kind regards

8/10 – Goed

Fabrice, Abidjan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre était propre, le niveau semble avoir été rénové
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van La Direction op 23 jan 2023
cher Fabrice,Nous vous remercions pour vos commentaires qui nous encourageons.Au nom de toutes l'équipe du Memling Hôtel nous espérons à vous revoir très prochainement

2/10 – Ontzettend slecht

DOYUN

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Management op 20 dec 2022
Cher Monsieur DoyunNous nous excusons si votre séjours chez nous n'étais pas comme vous le souhaitiez.N'hésitez pas à nous contacter pour nous donner plus détails pour nous améliorer.au nom de toutes l'équipe de l'hôtel veuillez accepter nos excusesLa directions

2/10 – Ontzettend slecht

FEDOR

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Worst service ever !!!
We’re aircrew and booked three rooms at the Memling with $26 food/beverage credit vouchers, but NEVER received them! We couldn’t get our own individual roomkey and had a to ask everything the frontless to come and use the master key. In the evening we made a takeaway order at the restaurant for the morning leaving at 5 am and we found out at 5 am that the chef even didn’t start to prepare our order. Nobody took responsibility and we even had to pay $220 for it with no apologies whatsoever.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Management op 9 dec 2022
Dear FedorWe apologise for the experience you had in our hotel and we assure you that we will follow up your complaint in every detail.Regarding de 26 dollar credit vouchers our reception has now been briefed to reduce this amount directly from your restaurant bill. Unfortunately this has not happened.During your stay we had a problem with the key interface and as such we were not able to give you a key.I agree it is unacceptable that your order was not ready and I will follow this up with the chef personallyAgain accept our apologies and we will make sure this will not happen again.

6/10 – Redelijk

John

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed
Bad customer service. Refused with my laptop charger.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van The Management op 28 nov 2022
Dear JohnWe are sorry that your stay was not up to your expectation. Please contact us directly in order to see what went wrong with "refused my laptop charger"Please be assured that we care about our guest service and hope in a future stay we meet and exceed your expectations

6/10 – Redelijk

Christian

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van La Direction op 18 nov 2022
Cher Monsieur Christian,Je vous remercie pour vos remarques et nous allons commencer avec toute nos équipes une formation. Accueil et service Au plaisir de vous revoirCordialementLa direction

8/10 – Goed

Arie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. At the center of very crowded city center. Breakfast was nice, but dissapointed. Proces in the restaurant, too expansive
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van The Management op 1 dec 2022
Dear Arie,Thank you very much for your comments regarding the hotel. Unfortunately most of the products in Kinshasa are imported and on top of that we pay 28.12% taxes on rooms food and drinks.We hope to see you soon again

8/10 – Goed

Willy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van The Management op 1 dec 2022
Dear Willythanks you your nice score

8/10 – Goed

GUY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ne pas faire confiance au service réservation
Malgré la confirmation reçue d’Hotels.com, m’a chambre n’avait pas été réservée par les collaborateurs de l’hôtel ; heureusement une solution a été trouvée
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van The Management op 1 dec 2022
Cher Guy,Nous nous excusons pour le fait que la réservations n'étais pas dans le système.Nous travaillons pour le moment sur un système qui sera en phase avec notre système de réservation à l'hôtelAux plaisir de vous revoir à l'hôtel Memling

10/10 – Uitstekend

Luigi

7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Lynne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

TUMBWA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

BOGA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at Memling Hôte was great! The room was clean, service was excellent and the pool was fantastic! We were able to swim in the evening! I will definitely go back there and recommend to anyone looking for a good place to stay in Kinshasa!
11 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Salumu

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing. Worse place to stay. No value for money. This place is the worse I’ve been to in my entire life. Too expensive for poor quality,bad food, old elevators. It’s actually hotel worth 5$ a night.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Yannick, Madrid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuve un par de noches por trabajo y fue una estancia agradable. Se encuentra en el centro de la ciudad así que permite evitar parte del tráfico insostenible de Kinshasa.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Pamela

3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

João Pedro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van metien op 4 mei 2022
Nous vous remercions de votre fidélité et de votre note. Dans l'espoir de pouvoir vous accueillir à nouveau

10/10 – Uitstekend

William

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van metien op 4 mei 2022
Nous vous remercions de votre note. Dans l'espoir de pouvoir vous accueillir à nouveau

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van metien op 4 mei 2022
Nous vous remercions de votre note. Dans l'espoir de pouvoir vous accueillir à nouveau

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel is conveniently located in the centre of town.
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van metien op 4 mei 2022
Thank you for your comments. Hoping to welcome you again