Televisie

Beoordelingen van Fleuve Congo Hotel By Blazon Hotels

5 out of 5
Fleuve Congo Hotel By Blazon Hotels
COLONEL TSHATSHI AVENUE,119, Kinshasa, Kinshasa

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 142 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kiara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a pleasant stay in our property. We look forward to welcome you soon.

10/10 – Uitstekend

Jacques

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a nice stay in our property. We look forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van SM op 7 jul 2021
Dear Valued guest, We hope to welcoming you abck again. Regards

10/10 – Uitstekend

Carmen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect! 10/10
Alles in dit hotel was uitstekend! Zeker een aanrader voor elke gelegenheid; werk, vakantie, etc.
8 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Farhaad op 11 jan 2021
Dear Ms Carmen. We thank you for your comments and hope to welcome you soon in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Falonne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Diane

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel but drinks and meal prices are crazy.
Maybe the best hotel in town, but more by lack of serious competition. Rooms are good and very clean, view on Congo river is very nice. High end rooms offer no additional superficy nor comfort, just access to a very poor lounge, so absolutely not worth the additional charge. Pool, parking and restaurants are of the expected level. BUT: prices for drinks and meals are outrageous. 7USD for a small bottle of water, 5 USD for an expresso, 50 USD for breakfast, 90USD for a bottle of poor Chablis wine are outrageous.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van SK op 10 apr 2023
Dear Valued Guest,Thank you very much for sharing your experience with us, we are very please to know that you have appreicated the stay.Regarding the prices, please note there is a high increase in the local market money depreciation.Looking forward to welcoming you back .

8/10 – Goed

Jeronimo, Gaborone

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious and well provided rooms
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van SK op 26 mrt 2023
Dear M Jeronimo,Greetings from Fleuve Congo Hotel.Thank you for the feedback and we please to know that you have appreciated the rooms.Looking forward to welcoming you back.

10/10 – Uitstekend

DIDI MARIA

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van SK op 19 mrt 2023
Dear Mrs Maria,We are very delighted to know that you have enjoyed your stay with us.We thank you very much for sharing your experience.Looking forward to welcoming you back.

6/10 – Redelijk

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in is painful..
Poor customer service!! The front desk are extremely slow at checking you in and make you wait for hours. Very poor service.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van SK op 19 mrt 2023
Dear Mr David,Greetings from Fleuve Congo Hotel.We are very sorry to hear about the bad experience you had with the check in.We would appreciate please for your next stay if you can give us ahead your arrival time to ensure a smooth check in.We hope to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent place
Excellent place and very comfortable. Good wi fi. Excellent amenities.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van SK op 23 feb 2023
Dear Mr David,We are please that you have spent a good time with us.We wish to welcoming back again very soon.Thank you

10/10 – Uitstekend

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van General manager op 1 feb 2023
Dear Sir,We appreciate your comment and we hope to welcome you soon in our property.Wishing you a nice day ahead.

10/10 – Uitstekend

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van General Manager op 31 jan 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a nice stay in our property.We look forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Pascal

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van SK op 31 jan 2023
Dear M Pascal,Greetings from Fleuve Congo Hotel,We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us and hope to welcoming you soon.Regards

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great place to stay
We had a great stay and will return. There were some mechanic problems with the room which caused some problems and the night shift struggled in taking care of the problem. The day shift were right on it and took care of it immediately. Night shift is not very good with customer service as the day shift. Night shift more neglectful and would tell me they would take care of something but then an hour later nothing.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van SK op 30 jan 2023
Dear Mr David,Greetings from Fleuve Conog Hotel.We are very pleased that you have enjoyed your stay with us.We are very sorryto heard about the incident happened during the night. We will work on it and train all the night shift.Thank you for your feedback, it will helps improve and offer ebtter service.Regards

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a nice stay in our property. We look forward to welcome you soon.

10/10 – Uitstekend

Jean Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionel
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a nice stay in our property. We look forward to welcome you soon.

4/10 – Matig

Sylvia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are sorry that we did not meet with your expectations. We shall be happy to meet with you on your next visit to make your stay more comfortable.

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a funky smell around the lobby of the hotel occasionally. Also mosquitoes could be seen in the lobby of the hotel
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment.We are sorry about the smell and mosquitoes, despite having daily pest control on all the premises.

10/10 – Uitstekend

Rhudy

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van SK op 16 aug 2022
Dear M Rhudy, Greetings from Fleuve Congo Hotel. Thank you very much for sharing your experience. Regards

6/10 – Redelijk

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel in centre of Kinshasa with high prices
Nice location with unbelievably high prices. With a service that still needs to improve a lot to justify the high prices.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van GM op 1 feb 2023
We thank you for your comment. RDC is an expensive destination. We shall be pleased to meet you on your next visit to look into the improvements we can make so that you have a comfortable stay.

10/10 – Uitstekend

Dorothée

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van SK op 28 jun 2022
Dear Mrs Dorothee , Thank you very much for the feedback. Regards

8/10 – Goed

Djamal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres Bon hotel
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van SK op 28 jun 2022
Dear Mr Djamal, Thank you very much for the feedback. Regards

4/10 – Matig

FOUZE AMER

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van SM op 4 apr 2022
Dear Mr Fouze, we thank you very much for the review. Looking forward to welcoming you back soon

8/10 – Goed

FOUZE AMER

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van SM op 4 apr 2022
Dear Mr Fouze, we thank you very much for the review. Looking forward to welcoming you back soon

8/10 – Goed

Benedicte

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a nice stay in our property. We look forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Charles

Positief: Netheid, personeel en service
Plaising
8 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a comfortable stay in our property. We look forward to welcome you soon.

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastique
17 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van SM op 21 sep 2021
Deear Valued guest , Thank you for staying at our hotel and especially for taking the time to share your experience with us. Looking forward to welcoming you back soon. Regards

4/10 – Matig

Donatien

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel pas trop qualifié
10 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Fleuve Congo Hôtel op 24 aug 2021
Cher Mr Donatien Nous vous remercions beaucoup d'avoir partagé votre commentaire avec nous. Avec vos retours, nous sommes en mesure de nous corriger. Nous nous excusons sincèrement de la négligence que vous avez subie lors de votre séjour chez nous et promettons que vous passerez un agréable séjour prochainement.

10/10 – Uitstekend

Rodrigue

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour. J’y reviendrai
Très très bon hôtel. Tout était parfait et grand respect à Miguel au restaurant. T’ira loin
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van SM op 24 aug 2021
Cher M Rodrigue, Nos salutations du Fleuve Congo Hotel. Nous vous remercions d'avoir choisi le Fleuve Congo Hôtel lors de votre séjour a Kinshasa. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement

8/10 – Goed

Amelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van SM op 17 aug 2021
Dear Valued Guest, Greetings from Fleuve Congo Hotel. Thank you for staying with us and hopoe to welcoming you back soon. Regards

10/10 – Uitstekend

Mukengeshayi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van SM op 21 sep 2021
Dear Mr Mukengeshayi, Thank you for staying at our hotel and especially for taking the time to share your experience with us. Looking forward to welcoming you back soon. Regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van SM op 6 aug 2021
Dear Valued guest, Greetings from Fleuve Congo Hotel. We hope you nejoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The problem is Internet. Very poor. Very difficult for work.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van SM op 6 aug 2021
Dear Valued guest, Greetings from fleuve Congo Hotel. We apologise for the inconvenience caused by Internet during your stay. Kindlynote that we are working hard on this to improve the quality. Hope to welcoming you back soon

8/10 – Goed

michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel confortable et agréable
Séjour très agréable dans l'ensemble. Hôtel confortable et sûr. Personnel éminemment sympathique toujours prêt à rendre service avec le sourire. Petit-déjeuner copieux et de très bonne qualité avec in choix exceptionnel. Les agents de sécurité sont parfois pesants .... et trop souvent maladroits . Les chambres ne sont manifestement pas checkées avant l'arrivée du client - encore plus regrettable pour un client fidèle et fréquent ! L'état des moquettes est largement perfectible y compris dans les ascenseurs. La fourniture des serviettes est "chaotique" !!
8 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Fleuve Congo Hotel op 7 jul 2021
Nous vous remercions beaucoup d'avoir partagé votre commentaire avec nous. Avec votre retour, nous sommes en mesure de nous corriger. et s'améliorer. Nous nous excusons sincèrement de la négligence que vous avez subie lors de votre séjour chez nous. Nous examinerons immédiatement notre procédure de nettoyage et nous assurerons que notre personnel s'acquitte de ses tâches de manière sûre et hygiénique. Nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 – Uitstekend

Coenie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
World Class Hospitality and Friendliness
It have stayed with the Fleuve Congo hotel on several occasions. It is really a world class venue with all the amenities one would expect of a five star facility.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van SM op 7 jul 2021
Dear Mr Coenie, Thank you for staying at our hotel and especially for taking the time to share your experience with us. Looking forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Brittany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything about this hotel was amazing!
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van SM op 7 jul 2021
Dear Valued guest, We thank you very much for sharing your comment with us. our client satisfaction is our priority. Looking forward to welcoming you back again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a comfortable stay in our property. We look forward to welcome you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a comfortable stay in our property. We look forward to welcome you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Congo!
6 nachten verbleven in april 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a nice stay in our property. We look forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
Thank you for your comment and we are pleased that you had a pleasant stay in our property. We look forward to welcome you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
フロンともコンシェルジュもスタッフに一度伝えても実行せず、何回も連絡して初めて動くということが何度もありました。 キンシャサで一番高い宿泊代を取る以上きっちりとしたサービスを提供してもらえれば嬉しい。 エレベーターの前にいるセキュリティは宿泊者でない人間を平気で上にあげるのでセキュリティの意味がない。 少なくとも宿泊名簿に載っていない宿泊関係者は全員来客のカードを持たせてほしい。 見た目で判断し、スーツを着ていれば素通りさせている。 アフリカではセキュリティに一番高いお金を払って宿泊しているので、セキュリティ対策をしっかりしていないならこのホテルに泊まる意味が薄れてしまう。
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van GM op 1 feb 2023
We are sorry that you had some poor experience during your stay. We shall be glad to meet with you on your next visit to ensure that your stay is comfortable.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I wanted an early check in and it was arranged very quickly. The safety measures due to Covid are excellent!
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Farhaad op 11 jan 2021
Thank you for your positive feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel propre
Hôtel très propre
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van SISI op 15 dec 2020
Cher (e) client, Nous vous remercions pour votre commentaire. Tout en espérons vous accueillir très bientôt une fois de plus au Fleuve Congo Hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best option in Kinshasa
My colleague and i had a great, one-night stay. Nice rooms, cold A/C and a helpful staff. Would definitely return.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van SISI op 15 dec 2020
Dear Valued Guest, we thank you very much for your feedback. We are much looking forward to welcoming you once again at the Fleuve Congo Hotel. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van The management op 11 jan 2021
Thank you

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van The management op 11 jan 2021
Thank you Mr. David. We look forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Wilgon Berthold

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
J’ai passé un bon séjour dans cet hôtel ... comme souvent. Le point à améliorer est la prise en charge de toutes les cartes de paiement.
Une vue depuis ma chambre d’hôtel
Un dîner bien servi dans ma chambre
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van SISI op 2 mrt 2020
Bonjour Mr Wilgon, merci beaucoup pour votre commentaire, nous apprécions énormément.

8/10 – Goed

Lee

10 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Antoinette

4 nachten verbleven in februari 2020