Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis shuttleservice vanaf het treinstation op bepaalde tijden
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een restaurant
Dingen om te doen
Warmwaterbronnen
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
Bagageopslag
Kluisje bij het onthaal
Receptie met beperkte openingsuren
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Zakelijke diensten
Vergaderruimtes
Spa
Massage
Spadiensten
Warmwaterbronnen
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Toilet met elektronisch bidet
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Koelkast
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Kluisje
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij boeking van een verblijf op basis van halfpension dien je voor 19.00 uur in te checken als je wilt dineren.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kesennuma Plaza Kesennuma
Kesennuma Plaza Hotel Kesennuma
Kesennuma Plaza Hotel Guesthouse
Kesennuma Plaza Hotel Guesthouse Kesennuma
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Kesennuma Plaza Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Kesennuma Plaza Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Kesennuma Plaza Hotel inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Kesennuma Plaza Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Waar staat Kesennuma Plaza Hotel?
Dit pension in Kesennuma ligt op 10 minuten wandelen van Mukaeru, Ice Aquarium en Rias-haaienmuseum van Kesennuma. Kesennuma Bay Crossing Bridge Observation Spot ligt op 4,6 km.
Beoordelingen over Kesennuma Plaza Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 8 beoordelingen
10 - Uitstekend
5
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 8 beoordelingen
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 8 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 8 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
AKEMI
20 jul 2022
AKEMI
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Hiroshi
8 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
やっちゃん, 埼玉県
Reisde met familie
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
展望風呂、最高!
展望台も、眺め素晴らしい!
やっちゃん
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Hirata
Reisde met een groep
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hirata
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
hideki
20 mrt 2020
hideki
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten