The Peacock Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Kenilworth

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

8,0 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
149 Warwick Road, Kenilworth, England, CV8 1HY

In de buurt

  • Crazy Kiln - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Priory Theatre - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Kenilworth Castle - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Warwick Castle - 9 min. rijden - 9.0 km
  • National Exhibition Centre - 21 min. rijden - 21.6 km

Lokaal vervoer

  • Kenilworth Station - 8 min. wandelen
  • Coventry (CVT) - 8 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Dictum of Kenilworth - ‬8 min. wandelen
  • ‪The Almanack - ‬10 min. wandelen
  • ‪Subway - ‬9 min. wandelen
  • ‪Forrest Coffee House - ‬9 min. wandelen
  • ‪Ardens Deli Cafe and Shop - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Peacock Hotel

Hotel vlak bij Warwick Castle
Een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij The Peacock Hotel. A lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Wasservice, conciërgeservice en rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed, naast extra's zoals gratis wifi en gratis flessenwater. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • A-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 10.00 uur in het weekend: GBP 12,95 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Raffles Restaurant
  • The Malabar Room

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer GBP 12.95 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Best Western Peacock
Best Western Peacock Hotel
Best Western Peacock Hotel Kenilworth
Best Western Peacock Kenilworth
Peacock Hotel
Peacock Townhouse Hotel Kenilworth
Peacock Townhouse Hotel
Peacock Townhouse Kenilworth
Peacock Townhouse
The Peacock Hotel Hotel
The Peacock Townhouse Hotel
The Peacock Hotel Kenilworth
The Peacock Hotel Hotel Kenilworth

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Peacock Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Peacock Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Peacock Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat The Peacock Hotel?

Dit hotel in Kenilworth ligt op 2 km afstand van Priory Theatre en Kenilworth Castle. Ook Abdijkerk van Stoneleigh en Quarry Park Disc Golf liggen op 5 km afstand. Kenilworth Station ligt op 8 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Peacock Hotel

7,6

Goed

8,0

Netheid

8,0

Locatie

8,2

Personeel en service

7,4

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 116 van 373 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 373 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 373 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 373 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 373 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
typisch engels hotel, alles tot in de puntjes verzorgd. wel zijn de kamers en de douche erg klein, maar alles is er
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Hirotsugu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
価格の割に部屋が広くて綺麗
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Nicola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quirky little place. Comfy beds with a spacious room. A little dusy but otherwise very clean. Tea and coffee making facilities with biscuits, always a bonus
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Catherine

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Sharone

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Steven

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Noisy room. Bit of a smell in the room too. Otherwise ok.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Harminder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I live staying here lovely location people nice staff very helpful and polite
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

carl

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was dirty with stains and what looked like dry food on the tv and remote shower barely worked and room wasn’t as advertised I’m requesting a partial refund
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Peter

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The service is second to none. My only gripe was that the air conditioning did not work in the room ( fantastic room).
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Victoria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
A very pleasant stay in this friendly hotel. Staff very helpful. Quick and easy check in.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Richard

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was super cool. Parking, room, bed, bathroom, wifi and an excellent choice of food in the bar. Really enjoyed the stay. We were staying close to the stoneleigh show ground. Excellent choice. 100% will be back. The main man, the waiter, bar man, manager, host - Sumo. (Spelling not right I’m sure sorry. TOP BLOKE. Really welcoming and an excellent hotelier
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Nazir

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Not bad for a 3 star, but could have been better. The kettle had more limscale than limscale itself. And had a stink in the room. Need bit of cleanliness. Or else, all good.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money, delicious sensibly priced meal in the restaurant. Staff were friendly. A little bit noisy by the road but that's to be expected.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Joanne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
Dirty hotel..noisy didn't get much sleep
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Michael

1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Stephen

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Stephen

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Hanson

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Poor noise cancelling

Noisy, squeaking floorboards, outside and nextdoor, humming noise throughout the night. Bed was comfortable but not the pillows. Dated furniture, radiator not working in bathroom. Poor shower unit
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent will book again.
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

It was ok

Staff friendly. Breakfast additional cost but fine. Room was 'ok' booked the superior room but cracked raised tile to bathroom entrance, no heating on for first night so felt cold. Noisy even during the early hours of the morning.
2 nachten verbleven in februari 2025