Sakura Sky Hotel Kashiwa
Hotel met gratis ontbijt en een sauna in Kashiwa
Fotogalerie voor Sakura Sky Hotel Kashiwa





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-1 Koaota, Kashiwa, Chiba, 2770803
Over deze accommodatie
Sakura Sky Hotel Kashiwa
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kashiwanoha Park Side Chiba
Mitsui Garden Hotel Kashiwanoha Park Side Chiba
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 190 beoordelingen
De prijs is € 50
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Sky Kashiwa
SAKURA SKY HOTEL KASHIWA Hotel
SAKURA SKY HOTEL KASHIWA Kashiwa
SAKURA SKY HOTEL KASHIWA Hotel Kashiwa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Sky Hotel Kashiwa
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 aug 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kazuma
4 apr 2025
Kazuma
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
vicky
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vicky
14 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
JUN
10 feb 2025
Positief: Comfort kamer
JUN
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Ken
23 dec 2024
Ken
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Morita
17 dec 2024
Morita
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
kentaro
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kentaro
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
NAOKI
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良い。
NAOKI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuhiro, Nakazato,Kiyose-Shi
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiro
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
masahiro
26 sep 2024
masahiro
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
DANG CONG
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DANG CONG
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hisako
Zakenreiziger
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hisako
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
さき
Reisde met familie
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さき
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
さき
Reisde met familie
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さき
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
kaito
21 mei 2024
kaito
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEYUKI
6 mei 2024
HIDEYUKI
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Kazuhiko
5 mei 2024
Kazuhiko
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
HIROYUKI
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROYUKI
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Katou
1 apr 2024
Katou
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Toru
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
KOMOTO
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
KOMOTO
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Sachie
Reisde met familie
18 feb 2024
Sachie
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
hidefumi
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hidefumi
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
TAKUYO
5 nov 2023
TAKUYO
3 nachten verbleven in oktober 2023








