Particuliere eigenaar
Qrista Managed by Dedeman
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Kars
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Qrista Managed by Dedeman





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Lakens van Egyptisch katoen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ortakapi Mah. Ataturk Cad. No105, Kars, Kars, 36000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Grand Ani Hotel
Grand Ani Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
9.0 van 10, Fantastisch, 130 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 4 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 22197
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Qrista Managed by Dedeman
Qrista Managed By Dedeman Kars
Qrista Managed by Dedeman Kars
Qrista Managed by Dedeman Hotel
Qrista Managed by Dedeman Hotel Kars
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Qrista Managed by Dedeman
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HACER ASLI
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HACER ASLI
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
EROL
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konaklama deneyimi.
EROL
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Faik Burak
22 sep 2024
Positief: Voorzieningen
Faik Burak
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Nevda ceren
Reisde met een groep
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nevda ceren
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ogur
Reisde met familie
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir tesis
Ogur
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Himayak
Zakenreiziger
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Himayak
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
K
Reisde met een groep
15 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well located and comfortable hotel

K
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Orkun
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Orkun
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yesim
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yesim
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Ozan
19 feb 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ozan
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Vincent
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vincent
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ahmet
Reisde met familie
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel

Ahmet
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Sara
26 jan 2024
Sara
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kars Ziyareti
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Bahar
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bahar
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
YILMAZ ERALP
Reisde met familie
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YILMAZ ERALP
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kamil
Reisde met een groep
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamil
4 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
NAZ
22 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Temizlik sorunu


NAZ
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Efe
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Efe
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Fatma Füsun
15 dec 2023
Fatma Füsun
1 nacht verbleven in december 2023