Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mizuno Ryokan





Beoordelingen
9,4 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 351
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op het strand (Checkin from 4PM, Deluxe Meal) laden

Traditionele kamer, uitzicht op het strand (Checkin from 4PM, Deluxe Meal)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Villa (Checkin 3PM-,StandardMeal,NAMISHIZUKA) laden

Villa (Checkin 3PM-,StandardMeal,NAMISHIZUKA)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op het strand (Checkin from 4PM-, Standard Meal) laden

Traditionele kamer, uitzicht op het strand (Checkin from 4PM-, Standard Meal)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Villa, uitzicht op het strand (Checkin 3PM-, Room Only, NAMISHIZUKA) laden

Villa, uitzicht op het strand (Checkin 3PM-, Room Only, NAMISHIZUKA)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Alle foto's voor Villa (Checkin 3PM-, DeluxeMeal, NAMISHIZUKA) laden

Villa (Checkin 3PM-, DeluxeMeal, NAMISHIZUKA)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashi-Jonai 4-50, Karatsu, Saga, 847-0016
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Saga Karatsu Resort
Mercure Saga Karatsu Resort
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 246 beoordelingen
De prijs is โฌย 74
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mizuno Ryokan Karatsu
Mizuno Karatsu
Mizuno Ryokan Ryokan
Mizuno Ryokan Karatsu
Mizuno Ryokan Ryokan Karatsu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mizuno Ryokan
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 apr 2025
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Sachiyo
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachiyo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
SAYOKO
10 apr 2025
SAYOKO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
HSUEH-FEN
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSUEH-FEN
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
MIRA
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIRA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Yusook
Reisde met een groep
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ต๊ณ ์ ๊ฒฝํ ๋ฐ๋ปํ ๊ธฐ์ต
Yusook
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
Jaesung
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaesung
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
JAEKWANG
Reisde met familie
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAEKWANG
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
???
Reisde met partner
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
????
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Frankie
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frankie
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Yang Soo
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yang Soo
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 โ Uitstekend
Il Myoung
20 jun 2023
Il Myoung
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 โ Goed
Sun
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sun
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 โ Uitstekend
Joshua
Reisde met partner
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
8/10 โ Goed
shino
Reisde met familie
12 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅใใฆใฎๅๆดฅใซใฆ
shino
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 โ Uitstekend
torao
Reisde met familie
28 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆฏ่ฆณใซๅงๅใใใใใจใฎใใพๆฐๅใงๆ้ซใงใใใ๏ผ



torao
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 โ Uitstekend
ไบฎไธ
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ไฝ่ณโขๅๆดฅใฎๅฎ
ไบฎไธ
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 โ Uitstekend
Kun Ping
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kun Ping
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 โ Redelijk
Richard
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Richard
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 โ Uitstekend
Sdolmod, KOREA
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ฐ๋ค ์ ๋ง ์ข์ ๊ณณ์ ๋๋ค
Sdolmod
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018