The Cloud Hotel Kaohsiung
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Avondmarkt van Liuhe
Fotogalerie voor The Cloud Hotel Kaohsiung





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non-smoking) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Non-smoking)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Non-smoking) laden

Standaard Twin kamer (Non-smoking)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Vierpersoonskamer (Non-smoking) laden

Vierpersoonskamer (Non-smoking)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.18, Minzhu Rd., Xinxing Dist., Kaohsiung, 80048
Over deze accommodatie
The Cloud Hotel Kaohsiung
Gelijkaardige accommodaties

Harmonious Hotel
Harmonious Hotel
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 715 beoordelingen
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cloud Hotel Kaohsiung
Cloud Kaohsiung
The Cloud Hotel
The Cloud Kaohsiung Kaohsiung
The Cloud Hotel Kaohsiung Hotel
The Cloud Hotel Kaohsiung Kaohsiung
The Cloud Hotel Kaohsiung Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Cloud Hotel Kaohsiung
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
8,8
Locatie
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Elizabeth
19 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
RITSUKO
Reisde met partner
11 dec 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
RITSUKO
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
5 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
2 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Geoffrey
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geoffrey
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Koki
3 nov 2025
Koki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKO
Zakenreiziger
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKO
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
FUMIO
Zakenreiziger
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMIO
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
28 okt 2025
Positief: Netheid
Andrew
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Parth
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parth
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cordelia
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cordelia
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
CHICHUN
Reisde met een groep, Zakenreiziger
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHICHUN
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TAKANOBU
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TAKANOBU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKO
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NOZOMI
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOZOMI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Satoshi
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yu Wen
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Wen
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
CHICHUN
Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHICHUN
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
San
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
San
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Eri
31 aug 2025
Eri
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Eri
30 aug 2025
Eri
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Helen
25 aug 2025
Helen
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chin-tsong
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chin-tsong
8 nachten verbleven in juli 2025








