Smile Hotel Kanazawa Nishiguchi Ekimae
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Omicho-markt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Kanazawa Nishiguchi Ekimae





Beoordelingen
9,2 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 30
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, hoek laden

Twin kamer, niet-roken, hoek
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken laden

Familiekamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-2-37 Hirooka, Kanazawa, Ishikawa Prefecture, 920-0031
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Premium Kanazawa Higashiguchi Ekimae
Smile Hotel Premium Kanazawa Higashiguchi Ekimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 218 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De accommodatie heft een stadsbelasting. De stadsbelasting ligt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Boekingen van minder dan JPY 5000 excl. btw per persoon, per nacht zijn vrijgesteld van deze belasting. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1700 voor volwassenen en JPY 1700 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt รฉรฉn keer in de 3 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Kanazawanishiguchiekimae
Smile Hotel Kanazawa Nishiguchi Ekimae Hotel
Smile Hotel Kanazawa Nishiguchi Ekimae Kanazawa
Smile Hotel Kanazawa Nishiguchi Ekimae Hotel Kanazawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Kanazawa Nishiguchi Ekimae
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Alix
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alix
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
ใใญใใ
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใญใใ
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Steve
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Miika
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miika
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
ใตใฟใ
19 apr 2025
ใตใฟใ
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Ryota
Reisde met familie
11 apr 2025
Ryota
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
kazumi
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazumi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Ken
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
TAKASHI
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TAKASHI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Mariel
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Horrible pillows
Mariel
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Lionel
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and convenient
Lionel
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
huat kui
22 feb 2025
huat kui
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Matheus
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matheus
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Jennifer
Reisde met een groep
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
ใใใ
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Rina
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rina
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
riekko
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
riekko
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
KAZUYUKI
19 jan 2025
KAZUYUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
ใคในใช
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ใคในใช
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
T
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Fumitaka
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumitaka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Toshiya
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiya
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Fernando
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Fernando
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Sandra
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
3 nachten verbleven in november 2024