Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MD Boutique Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, Meerdere bedden laden

Superior kamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (King) laden

Deluxe kamer (King)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (Queen) laden

Deluxe kamer (Queen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20 Jalan Idris, Kampar, Negeri Perak, 31900
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf
- Je dient de waarborg binnen 72 uur na het boeken via overschrijving te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MD Boutique Hotel Kampar
MD Boutique Hotel Hotel
MD Boutique Hotel Kampar
MD Boutique Hotel Hotel Kampar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MD Boutique Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Py
3 jan 2020
Negatief: Voorzieningen
Py
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
fong
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fong
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New and reasonable clean hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
WF
Reisde met familie
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WF
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Wong, KL
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wong
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Yap
Reisde met familie
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yap
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
KC
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfortable
KC
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Lim, Sungai Bakap
Reisde met familie
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lim
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Mavis
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mavis
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Chai
Reisde met familie
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chai
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
May
Reisde met partner
26 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
May
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019