Hotel GBH Kale

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Kalay

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel GBH Kale

Interieur
Lobby
Bar (ter plaatse)
Superior kamer | Gratis wifi
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 30/3 Bogyoke Road, Taungzalat Ward, Kalay, Sagaing, 02091

In de buurt

  • Kuat Thit Bazaar - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Tahan Market - 15 min. wandelen - 1.3 km

Restaurants

  • ‪Sein Myint Bar & Restaurant - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel GBH Kale

Hoogtepunten van de accommodatie
Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant verwelkomen je bij Hotel GBH Kale. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een lift, een vergaderruimte en rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel GBH Kale hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 21 inch

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel GBH Kale Kalay
GBH Kale Kalay
GBH Kale
Hotel GBH Kale Hotel
Hotel GBH Kale Kalay
Hotel GBH Kale Hotel Kalay

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel GBH Kale?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel GBH Kale voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel GBH Kale inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel GBH Kale uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel GBH Kale een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel GBH Kale?

Dit hotel in Kalay ligt op 2 km afstand van Kuat Thit Bazaar en Tahan Market. Kalay University ligt op 8,1 km.

Beoordelingen over Hotel GBH Kale

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 7 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en prettig hotel. Goede bedden, fijne douche, goed ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

DANNY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

HOYA

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front office staff spoke English well and were very friendly. They also allowed me to check in early. The hotel is very new and the restaurant has a English menu. Service was excellent but I felt the food was a little bland for my tastes.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfortable hotel in Kalaymyo. Excellent breakfast.
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Zui Thanga

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dårlig opphold hadde jeg i Hotel gbh
10 nachten verbleven in december 2018