Jeju Pacific Hotel
Hotel in het centrum in Jeju, met gratis parkeerplaatsen, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Jeju Pacific Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
13 nov - 14 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een ligbad
Alle foto's voor Junior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Junior Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20, Seosa-ro, Jeju City, Jeju, 690-819
Over deze accommodatie
Jeju Pacific Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Mangrove Jeju City
Mangrove Jeju City
- Gratis wifi
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Zakelijke services
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 60 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KRW 20000 voor volwassenen en KRW 20000 voor kinderen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Voor een kluisje op de kamer worden kosten aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 616-81-05435
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning tijdens bepaalde periodes mogelijk en alleen gedurende bepaalde uren beschikbaar.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
JEJU PACIFIC HOTEL
JEJU PACIFIC
Jeju Pacific Hotel Hotel
Jeju Pacific Hotel Jeju City
Jeju Pacific Hotel Hotel Jeju City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Jeju Pacific Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chung YUn
Reisde met familie
5 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung YUn
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
sunjun
Zakenreiziger
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sunjun
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dongeun
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dongeun
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
hong joo
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hong joo
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sang Rok
17 aug 2023
Sang Rok
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Joo Hyeon
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요
Joo Hyeon
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
JAEHO
Reisde met een groep
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 호텔이에요
JAEHO
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Jaehun
Zakenreiziger
25 nov 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Jaehun
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Kyuchul
Zakenreiziger
24 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿굿굿
Kyuchul
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Sneha
28 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful experience
Sneha
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Hongrae
Zakenreiziger
26 aug 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hongrae
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
heegeon
Zakenreiziger
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
제주 출장!1118호


heegeon
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
chohee
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chohee
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Eun Kwang
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최신식은 아니지만 좋았음.
Eun Kwang
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Nobuyuki
2 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
礼儀正しい親切ホテル
Nobuyuki
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
いっちー, 日本、関西
9 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
いっちー
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Man I
24 sep 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通方便
Man I
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
yongwook
6 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가족여행에 괜찮은곳
yongwook
8/10 – Goed
WAI LING
19 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
宜彈性處理問題
WAI LING
8/10 – Goed
정영환, 인천 송도
15 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전체적으로 좋아요
정영환
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Byungchul
5 nov 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
청결
Byungchul
2 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Clement
3 nov 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Cheated by hotel saying breakfast not inclusive
Clement
2 nachten verbleven in oktober 2017








