Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kosenda Hotel





Grand Indonesia en Winkelcentrum Thamrin City zijn niet ver van Kosenda Hotel. De accommodatie biedt gasten vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant met Aziatische gerechten, Waha Kitchen, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een tuin en een bibliotheek, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Designer toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Citadines Connect Airport Jakarta
Jakarta
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 8 beoordelingen
De prijs is € 31
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan KH. Wahid Hasyim No. 127, Jakarta, Jakarta, 10240
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 150000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 360000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kosenda
Kosenda
Kosenda Hotel
Kosenda Hotel Jakarta
Kosenda Jakarta
Kosenda Hotel Hotel
Kosenda Hotel Jakarta
Kosenda Hotel Hotel Jakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kosenda Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
10 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Bart Jan
4 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bart Jan
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and comfortable hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
James, Middelburg
4 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met aandacht voor detail.
James
10/10 – Uitstekend
Parkash
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkash
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Debra
Reisde met partner
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Debra
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ryan
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Khoi
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khoi
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ryuichi
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ryuichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adrienne
Zakenreiziger
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrienne
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kosuke
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kosuke
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ryuichi
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ryuichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ryuichi
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ryuichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ryuichi
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ryuichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Naning
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel review.

Naning
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Notch
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Zakenreiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
8 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Bett
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bett
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Eugene
Reisde met partner
20 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Eugene
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KENJI
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Giorgio
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giorgio
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay!
Paul
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Stephen
22 dec 2024
Stephen
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Malcolm
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malcolm
2 nachten verbleven in december 2024