Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en fitnessfaciliteiten in Jakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta

Voorkant accommodatie - avond/nacht
3 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Lobby
Evenementenzaal
Een buitenzwembad

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Jend. Gatot Subroto Kav.71-73, Pancoran, Jakarta, Jakarta, 12870

In de buurt

  • Winkelcentrum Kota Kasablanka - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Winkelcentrum Kuningan City - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Blok M-plein - 5 min. rijden - 5.4 km
  • Gelora Bung Karno stadion - 6 min. rijden - 6.6 km
  • Grand Indonesia - 6 min. rijden - 7.4 km

Lokaal vervoer

  • Ciliwung Station - 4 min. rijden
  • Pancoran Station - 12 min. wandelen
  • Jakarta (CGK-Soekarno-Hatta Intl.) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪NGK Kuningan - ‬8 min. wandelen
  • ‪Hoka Hoka Bento - ‬8 min. wandelen
  • ‪Pizza Hut Ristorante - ‬7 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. wandelen
  • ‪Food Court Bidakara - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta

Hotel met een chique stijl niet ver van Winkelcentrum Kota Kasablanka
Bij Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een speeltuin en een wasserij. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gratis wifi in de kamer, een bar en een fitnesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparking (toeslag)
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte, een balzaal en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 174 kamers zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gedeeltelijk open badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Valetparkeren ter plaatse (IDR 30.000 per verblijf)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 163.850 voor volwassenen en IDR 109.000 voor kinderen
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Anggrek Coffee Lounge
  • Kenanga
  • Mawar

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie

Meer

  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van IDR 200000 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 163850 voor volwassenen en IDR 109000 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: IDR 30000 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 19.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bidakara
Bidakara Hotel
Bidakara Hotel Jakarta
Bidakara Jakarta
Bidakara Jakarta Hotel
Hotel Bidakara
Hotel Bidakara Grand Pancoran
Bidakara Grand Pancoran Jakarta
Bidakara Grand Pancoran
Bidakara Pancoran Jakarta
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta Hotel
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta Jakarta
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta Hotel Jakarta
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 06.00 uur tot 19.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta?

Dit hotel ligt in het centrum van Jakarta, op 3 km afstand van Gouden Driehoek, Winkelcentrum Kota Kasablanka en Winkelcentrum Kuningan City. Ook Pasar Festival en Winkelcentrum Ambassador liggen op 5 km afstand. Pancoran Station ligt op 12 minuten wandelen en naar Pancoran Station is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 33 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

KEI

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Paulina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The bathroom not really clean
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Paulina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok, only the bathroom not clean
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

NL, Kua Lumpur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious room, furniture was a little old-fashioned and looked used. Windows are not closing tight. I could hear the street noise and the wind. It was hard to get rest with that level of noise.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Stella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Mediocre stay.

Hotel room was very outdated. Shower temperature not consistent. Bedsheets not clean with some spotted stains. Nothing much outside except Starbucks and a Cafe. There's a huge conference place but not much shops around. The only good thing is the fast check in and out process.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Positief: Netheid, personeel en service

출장 2박 숙박 후기

로비는 화려하나 객실 Condition은 오래된 호텔 느낌이 났습니다. 어메니티 종류와 퀄리티는 좋지 않았고, 화장실에 얼룩과 객실에 오래된 냄새가 났습니다.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

UGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Fajar, Surabaya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and very near with my office head quarter
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Jeonghee

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean and spacious room.

Room is spacious and clean. Highly recommended.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

비다카라 호텔

우선 호텔과 몰 연계가 있어 편리합니다 다만 호텔 찾는게 어렵습니다
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

eun ok

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

If you choice special price, it's good for you~

Little old building but good enough by payment. Shower booth also too old, can not use strong enough water... Wifi is so so.....serveral times disconnect.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Aditya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Relaxing stay.

Near and clean. Friendly staff. Food though could be improved.
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

J.O., 東京

Negatief: Netheid, comfort kamer

ビジネスで利用

ホテルとして設備は一通りあるが、古く、手入れが十分ではない。 イベントが多く、予約が取れないときもある。
5 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

施設の痛みは否めないか…

まぁ、お値段なりです。 私の用事に対して立地が良いので、いつも活用しています。 朝食はおいしいと思います。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Below expectation

Wifi was not working on the first day I've arrived. The second and third day, wifi connection were not good at all. They have good TV channels, but it was not clear, blurry because of poor reception. The blankets are the old fashion one, not new or a good comforter. Pillows too soft! The amenities were terrible. The shampoo or soap is worse than the drug store version. Furnitures, curtains, walls, toilets are old makes the place look run down. Spa - the masseur demanded for tips directly after massage (not a common sight in Indonesia). All the above, do not fit to it's 4 star rating at all.

8/10 – Goed

YONGJAE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Lamberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

誠一郎, 東京

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

交通の便は良い。特にブカシ方面の仕事には便利な位置にある。

空調機の管路掃除がなされていないのか、換気口からの風が少し埃っぽい感じがする。顔タオルが設置されていない。

4/10 – Matig

Viktor, Singapore

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was very cold when I came - a.c. set up on 15C°. Room equipment old, need to renovate. Feeling from the room was dark and sad. No bathroom gel - only shampoo and a soap.

8/10 – Goed

jaranjaran, japan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

出張

4泊5日の出張で利用しました。 全体的にちょっと古い感じですが、部屋は広いし、キレイに掃除してくれてるので快適に過ごせました。 朝食ブッフェは品揃え豊富で味もGOODです!

6/10 – Redelijk

Ruzalwi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

hotel bisnis ditengah kota

Lingkungannya kurang menyenangkan dan terbatas fasilitasnya