Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta
Hotel met 3 restaurants en fitnessfaciliteiten in Jakarta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Jakarta Bintaro Jaya
Pondok Aren
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 32 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Jend. Gatot Subroto Kav.71-73, Pancoran, Jakarta, Jakarta, 12870
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Swiss-Belresidences Kalibata Jakarta
Swiss-Belresidences Kalibata Jakarta
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 73 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van IDR 200000 te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 163850 voor volwassenen en IDR 109000 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: IDR 30000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 19.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bidakara
Bidakara Hotel
Bidakara Hotel Jakarta
Bidakara Jakarta
Bidakara Jakarta Hotel
Hotel Bidakara
Hotel Bidakara Grand Pancoran
Bidakara Grand Pancoran Jakarta
Bidakara Grand Pancoran
Bidakara Pancoran Jakarta
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta Hotel
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta Jakarta
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta Hotel Jakarta
Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Bidakara Grand Pancoran Jakarta
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
KEI
10 apr 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEI
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Paulina
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paulina
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Paulina
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paulina
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
NL, Kua Lumpur
Zakenreiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NL
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Stella
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stella
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mediocre stay.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
이
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
출장 2박 숙박 후기
이
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
UGO
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UGO
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Fajar, Surabaya
24 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fajar
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Jeonghee
31 okt 2018
Positief: Personeel en service
Jeonghee
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and spacious room.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
효
22 sep 2018
비다카라 호텔
효
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
eun ok
3 jul 2018
Positief: Comfort kamer
eun ok
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
If you choice special price, it's good for you~
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Aditya
26 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing stay.
Aditya
3 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
J.O., 東京
23 jul 2017
Negatief: Netheid, comfort kamer
ビジネスで利用
J.O.
5 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mei 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
施設の痛みは否めないか…
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 mei 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Below expectation
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
YONGJAE
27 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YONGJAE
10/10 – Uitstekend
Lamberto
20 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lamberto
6/10 – Redelijk
誠一郎, 東京
22 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
交通の便は良い。特にブカシ方面の仕事には便利な位置にある。
誠一郎
4/10 – Matig
Viktor, Singapore
28 dec 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viktor
8/10 – Goed
jaranjaran, japan
23 dec 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
出張
jaranjaran
6/10 – Redelijk
Ruzalwi
25 okt 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten