D'primahotel Tangerang
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs businesscentrum in Tangerang
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor D'primahotel Tangerang





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer (King ) laden

Executive kamer (King )
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Executive King Room Non Smoking
Deluxe Room
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Jakarta Bintaro Jaya
Pondok Aren
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 32 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Benteng Betawi No. 88, Tangerang, Banten, 15148
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Tangerang Centre
Mercure Tangerang Centre
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 17 beoordelingen
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 181500 voor volwassenen en IDR 90750 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Allium Tangerang Hotel
Allium Hotel
Allium Tangerang
Allium Tangerang Hotel
D'primahotel Tangerang Hotel
D'primahotel Tangerang Tangerang
D'primahotel Tangerang Hotel Tangerang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over D'primahotel Tangerang
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ray, Rotterdam
1 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ray
19 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
MasRay, Rotterdam
27 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
MasRay
4/10 – Matig
Jurgen, NL
23 jan 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stadshotel
Jurgen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
8 dec 2024
Peter
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Matthew
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
3 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Grace
Reisde met een groep, Zakenreiziger
28 jul 2024
Grace
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
THELAGA VANI, KLUANG
Zakenreiziger
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THELAGA VANI
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Shella
Reisde met familie
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shella
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Toshiyuki
Reisde met partner
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
4 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Musa
5 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Musa
6/10 – Redelijk
Gregory
Zakenreiziger
9 feb 2020
Positief: Personeel en service
Gregory
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Joseph
Zakenreiziger
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
HSINHUI
Zakenreiziger
17 nov 2019
HSINHUI
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
K. Joe
Zakenreiziger
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
K. Joe
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Kh
Zakenreiziger
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kh
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Shun-Ping
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shun-Ping
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Laura
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019