Cabin Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Jakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Cabin Hotel

Serveert ontbijt, lunch, diner, Indonesische gerechten
Serveert ontbijt, lunch, diner, Indonesische gerechten
Zitruimte lobby
Junior kamer, roken | Woonruimte | Ledtelevisie
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Junior kamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 44 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Bursa Otomotif Sunter, Jalan Yos Sudarso Kav. 87-88, Jakarta, 14350

In de buurt

  • Mall of Indonesia - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • BritAma Arena - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Mal Kelapa Gading - 3 min. rijden - 3.9 km
  • Jakarta International Expo - 8 min. rijden - 7.1 km
  • Pasar Baru - 8 min. rijden - 8.5 km

Lokaal vervoer

  • Boulevard Utara LRT Station - 4 min. rijden
  • Station Jakarta Tanjung Priok - 5 min. rijden
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Din Tai Fung Mall of Indonesia Restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪Europe Sport bar & cafe - ‬8 min. wandelen
  • ‪First Crack Coffee - ‬11 min. wandelen
  • ‪Washoku Sato Moi - ‬8 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Cabin Hotel

Hotel vlak bij Jakarta International Expo
Een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Cabin Hotel. Het plaatselijke restaurant met Indonesische gerechten, Carsbrasserie, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een kluis bij de receptie
  • Een feestzaal, een balzaal en 4 vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
De 132 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Duits, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Carsbrasserie

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: IDR 100000 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cabin Hotel Jakarta
Cabin Jakarta
Cabin Hotel Hotel
Cabin Hotel Jakarta
Cabin Hotel Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Cabin Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Cabin Hotel?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Cabin Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 24 jul. 2025 min. € 21,05, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Cabin Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Cabin Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 15.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Cabin Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Cabin Hotel?

Dit hotel ligt in Jakarta Utara, op 15 minuten wandelen van Mall of Indonesia en Winkelcentrum Mal Artha Gading. Ook BritAma Arena en ITC Cempaka Mas liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Cabin Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 52 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

lucky, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Leuk hotel...schoon

Leuk hotel...mooi schoon..goed price en lekker eten...vlak bij winkel centrum
2 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

NELSON

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not recommended
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Deddy

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Ireine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Marcello

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like everything about the hotel, staff very polite and room are cleaned. keep up the good work.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
冷蔵庫があれば言うことありません。
6 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pernottamento in Cabin

Sono ormai molte volte che soggiorno in quell'hotel. Ed il commento è sempre lo stesso e positivo. Rapporto costo prestazioni buono ma colazione insufficiente, da migliorare.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Dylan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Free breakfast, Cheap price, big room is good. But this hotel is no gym, no refrigerator.
7 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

wangchung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이호텔은 걸어서 몰까지 가기에 아주 좋은장소이고 저가며 꺠끗한 장소를 찿는다면 무조건 강추입니다
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Filipe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant

Overall good. Room needs some repair. Parts of the mop board were out of place.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
I don't like the long hallway without fresh air. Both ends of window should be opened yo get air flowing in if you do not want to turn in the AC.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is too simple. Hallway has no fresh air and too hot.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Any case good price/benefits hotel

Location already tested several times. Overall comment generally positive, in line with the amount you pay, But.... 1) Sometimes room is not properly clean 2) sometimes bedsheets are old and torn, with holes due to the use. 3) During my last stay, the aircon was very noisy to create problems in sleeping. Except for the above, random problems the location is quite new, and well maintained. Nice Lobby, efficient elevators, large rooms with free water bottles, hot water maker inside, decent free breakfast and very good location for activities in MKG/MOI area
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good place where to stay

Very good price/benefit ratio. I would only suggest to improve the breakfast offer, little poor
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Regular customer soon

Second time in. My stay was always good. I am thinking to use Cabin every time I need to go to that area of Jakarta. Room is good at very affordable price....Breakfast, very poor, could be easily improved to let customers even more satisfied.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Positive experience

Entire stay was good and positive such as I'll go back there again. To slightly improve..breakfast offer and availability of front desk people
1 nacht verbleven in februari 2019