Arosa Hotel Jakarta

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Jakarta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Arosa Hotel Jakarta

Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale en internationale gerechten
Receptie
Receptie
Receptie
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale en internationale gerechten
Overweeg een verblijf bij Arosa Hotel Jakarta en geniet van een kapsalon, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, The Blossom Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en een 24-uurs businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
5 sep - 6 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2

Executive Suite

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Arosa Hotel Jakarta ligt in Bintaro, een wijk in Jakarta. Reizigers die graag wat cultuur willen opsnuiven, kunnen dat doen bij Taman Mini Indonesia Indah. Fervente shoppers kunnen terecht bij Blok M-plein en Grand Indonesia. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Gelora Bung Karno stadion of Jakarta International Velodrome.
Kaart
Jl RC Veteran Raya, No 3, RT.9/RW.3, Bintaro, Jakarta, Jakarta, 12320

In de buurt

  • Pondok Indah Mall - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Winkelcentrum Gandaria City - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Winkelcentrum Plaza Senayan - 6 min. rijden - 6.4 km
  • Blok M-plein - 7 min. rijden - 6.4 km
  • Gelora Bung Karno stadion - 9 min. rijden - 7.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Pondok Betung - 3 min. rijden
  • Station Lebak Bulus Grab - 3 min. rijden
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Soto Kudus Blok M - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ampera 2 Tak - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. wandelen
  • ‪Richeese Factory - ‬1 min. wandelen
  • ‪Domba Muda Boegil - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Arosa Hotel Jakarta

Hotel vlak bij Blok M-plein
Overweeg een verblijf bij Arosa Hotel Jakarta en geniet van een kapsalon, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, The Blossom Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een 24-uurs businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en vergaderruimtes
  • Conciërgeservice, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 162 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek tussen 09.00 uur en 21.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 09.00 uur: IDR 125.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • The Blossom Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 125000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per kamer (enkele reis)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 50000 (enkele reis), (tot 6 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Arosa Hotel
Arosa Jakarta
Arosa Hotel Jakarta Hotel
Arosa Hotel Jakarta Jakarta
Arosa Hotel Jakarta Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Arosa Hotel Jakarta?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Arosa Hotel Jakarta?

Vandaag, 1 sep. 2025, kost een verblijf bij Arosa Hotel Jakarta van één nacht voor twee volwassenen op 5 sep. 2025 min. € 33,28, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Arosa Hotel Jakarta voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Arosa Hotel Jakarta inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Arosa Hotel Jakarta uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Arosa Hotel Jakarta een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 09.00 uur en 21.00 uur. Er geldt een toeslag van IDR 350000 per kamer.

Waar staat Arosa Hotel Jakarta?

Dit hotel ligt in Bintaro, op 2,3 km van Pondok Indah Mall en op 4,2 km van Winkelcentrum Gandaria City. Ook Blok M-plein en Cilandak Town Square-winkelcentrum liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Arosa Hotel Jakarta

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 27 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Inekke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf 3 dagen hier, was fijn. Het personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt ruime keuzes. De enige tegenvaller was de late incheck tijd 14.00u. Die zou eigenlijk iets vroeger mogen, zeker als je vroeg aankomt in Jakarta. Gelukkig mocht ik eerder op mijn kamer.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Inekke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De mogelijkheid van het ophalen van de Airport, vond ik heel fijn.Het inchecken ging vlot en het personeel was vriendelijk en spontaan. De kamer en badkamer waren schoon, want hygiëne is voor mij het voornaamste bij een hotel verblijf. Heel veel eetgelegenheden in de buurt. Verder heb ik geen aanmerkingen. Alles was prima.
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

IskandarZaki, Singapore

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing no bidet spray for the toilet. the owner must be a selet
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Marnix T O

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Aswat

3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Tadahito

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

sawon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

HIROTO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

stuart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice bed
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

mads

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

GERRY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the location as it had many restaurants near by aswell as the hotel resturant.
7 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

HYUKJOONG.KWON, SOUTH KOREA SEOUL CITY

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
직원들에 친절함이 좋았으나 부대 시설 헬스트레닝 쎈터나 맛사지룸 없어 매우 실망 했다 그리고 창문이 밀페되어 호텔 룸안에서 에어컨에 의지하니 머리가 너무 아팠다
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hidden costs

There is a surcharge for any vehicle dropping off or picking up from this hotel
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
設備はよいが、スタッフは質問に的確に答えられなかったり、マッサージの予約を入れているのに、なかなか連絡がなく、満員なので部屋でしてもいいかと聞き、時間も90分から60分にして欲しいと。最初から断って欲しかったです。
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Convenient location for me

It’s not my first time staying there with or without my family other members,it’s convenient for us.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Abdul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was nice. Enjoyed staying at the hotel. Considering to come again in the future.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Please provide more setter for transpot to airport
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean room

Clean room
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

いいね!

コストパフォーマンスの高いホテルと思います。部屋は清潔感があり、スタッフの方の親切な対応が印象的でした。特にチェックアウトが朝食時間前だったのですが、事前に確認をしたメニューを指定した時間に部屋まで持ってきてくれたサービスは抜群でした。
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Kok liang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019