Shakun Hotels & Resorts Jaipur

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met gratis valetparkeerservice en een healthclub

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Een zwembad op het dak
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Uitzicht vanuit de kamer
Executive lounge
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Club kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • 278 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • 278 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
D-28, Subhash Marg, C-Scheme, Jaipur, Rajasthan, 302021

In de buurt

  • M.I. Road - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Ajmer Road - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Stedelijk Paleis - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Hawa Mahal - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Johri Bazaar - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Vivek Vihar Station - 6 min. rijden
  • Sindhi Camp, metrostation - 7 min. rijden
  • Sanganer Airport (JAI) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Anokhi Cafe - ‬7 min. wandelen
  • ‪Olive Multicuisine Restaurant and Banquets - ‬4 min. wandelen
  • ‪Thali N More - ‬3 min. wandelen
  • ‪Henrys The Pub - ‬6 min. wandelen
  • ‪Molly Moo - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Hotel met een luxe stijl niet ver van Hawa Mahal
Overweeg een verblijf bij Shakun Hotels & Resorts Jaipur en geniet van een dakterras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Bij Tamarind, het koffierestaurant ter plaatse, kun je terecht voor vegetarische gerechten. Naast een bar en een healthclub, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een zwembad op het dak
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, barbecues en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 76 kamers zorgen voor volop comfort met luxe beddengoed en airconditioning, bovenop leuke bijkomstigheden zoals aparte zitruimtes en badjassen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 550 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Pantheon
  • Tamarind

Dingen om te doen

  • Fitnesscentrum
  • Zwembad op het dak

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 2500
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1250 (voor kinderen van 7 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 5000
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2500 (voor kinderen van 7 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 550.00 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1800.00 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt alleen vegetarische maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shakun Hotels Resorts Jaipur Hotel
Shakun Hotels Resorts Hotel
Shakun Hotels Resorts Jaipur
Shakun Hotels Resorts
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Hotel
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Jaipur
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Shakun Hotels & Resorts Jaipur voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Shakun Hotels & Resorts Jaipur inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Shakun Hotels & Resorts Jaipur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Shakun Hotels & Resorts Jaipur een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1800.00 per voertuig.

Waar staat Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Dit luxe hotel ligt in C-Scheme, op 10 minuten wandelen van M.I. Road en Ajmer Road. Ook Sansar Chandra Road en Birla-auditorium liggen op een kwartiertje wandelen. Jaipur Metro Station ligt op 26 minuten wandelen en naar Sindhi Camp, metrostation is het 29 minuten wandelen.

Beoordelingen over Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 22 beoordelingen

8,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sylvain

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hôtel, staff is super friendly, the inly think is the restaurant that i would put more offer for foreigners for the breakfast that it is a bit expensive for what it is. Beside that i recommend that hotel 👍
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Muken

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Modern hotel with good amenities

Modern hotel, shame no English channels on TV. Close enough to various tourist sites, not walkable but via a relatively short taxi ride in a crazy busy city.
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Antonio

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Varun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On the back pf pandemic the hotel provided clean and hygienic living conditions. Although it felt that the hotel was not fully operational, there was no let up in the service and effciency
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Seyed M

Negatief: Netheid, personeel en service

Not a comfortable experience

It is just a pitty for a well designed hotel and rooms, seeing a weak management. Lifts were not cleaned, towels were dirty, bed sheets not so cleaned . Snd up to 1.30 the base of the music from function room was shaking the rooms . We did complaint from 11 pm but didn’t work.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Siddharth

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ak, Canada

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do NOT stay here. Expedia has nothing to tell you it is all vegetarian so you cannot even get eggs for breakfast!!!! Their Indian veg food is not even warm and very bland awful you can get much nicer anywhere else. If you want burnt toast or horrible unhealthy donuts or dry croissants or pancakes from a box mixture with no eggs and pay more than $10 for it go ahead you will be disappointed I guarantee it. We spoke to the manager HE BLAMED US. Typical of their attitude they don’t understand service as we in the west do. They are very arrogant here not a good atmosphere at all. Every night VERY loud Indian music and voices from their ballrooms on the 2nd floor. Walls are paper thin so can hear everything in nearby rooms and open area on 4th floor. There is a horrible strong scent in the open area on the 4th floor chocking feeling it is so bad so anyone with allergies beware. The rom and bathroom OK BUT cannot turn on bathroom light without the room light master switch really bad design!!! The carpets in the hallway have horrible stains on them even though this is supposed to be a new hotel. They make money from Indian people who have wedding and other celebrations here. They have no interest in foreign tourism. Would NEVER stay again and would tell others to avoid it at all costs. Lots of other better options.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Sturczer

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Not a good option

First off all this place have not shown up professional service for me. I have seen lot of good reviews so I trust them and I booked for 5 days in Jaipur. I have been despondent off the service in the launch area, the first thing they want to know if I can drink alcohol so than it will be easy to manipulate me for more money from my packet. I have asked some help and quidens regarding with food if is spicy or not what are alternative to eat and rarely you find outside somebody to quidens.the room have not been isolated 100% and you hear all the noise from inside. Specially if you walk all day to visit the important place in town and you need silent hours to rinchargi your battery. You can the Internet connection have not been good as well after several minutes it stops and you have to wait until your connection is back.
5 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I hate writing negative reviews but my stay at Shakun was genuinely one of the worst stays in Jaipur. From the get go as soon as we got to the hotel, we were greeted by the rudest front desk manager ever! When I booked through Expedia I mistakenly selected stay for one person, when I got to the hote, I was told that they charge more for the second person, I found this strange because the second person is my husband and how does it even changes the use of the property. I told him that I think this fees is ridiculous and I have never ever had this kind of issue with any other hotel, to which he said that “ why didn’t you book another hotel, if you book with us we charge for the second guest”. Reluctantly we paid for the second guest. Then we were forced to pay for some Christmas gala dinner which we had no plans of going to and we’re forced to pay 2000rs/ head. After all the extortion was done, we proceeded to check in. First day was okay because we didn’t use the facilities. The second day till the day we checked out, the flush broke every single day, they will come in and blame it on us that we don’t know how to use that particular flush properly, which again is a ridiculous thing, it’s not a computer programming language that I need to learn in advance. I needed an iron box and asked for one, when the person delivered it to me he said that the iron box should be in the bathroom, I told him that I didn’t see it there, which again was rude and untrue
4 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Passez votre chemin

Peut mieux faire. Hôtel d’apparence décente mais l’attention du personnel est très bas de gamme (hors restaurant, dont la qualité qualité est basse mais le personnel charmant). Très bruyant autant venant de l’extérieur que de l’intérieur (espace commun au milieu des chambres donc invités bruyant et musique diffusée en continue audible depuis les chambres) Chambres correctes mais serviettes très vieilles et usées voir tachées, linge de lit similaire. WIFI se déconnecte constamment et donc d’utilisation très lente et difficile. Obligation de participer à certaines soirées payantes, le personnel vous appel tous les jours (y compris la nuit - 22:30) jusqu’au paiement des frais déjà engagés (ex: repas) alors que n’importe quel hôtel vous ferait payer à l’an fin du séjour. En conclusion passez votre chemin, nous avons eu une très belle expérience dans d’autres hôtels.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good condition, good staff, Good condition, good staff, Good condition, good staff,
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Hotel con habitaciones muy amplias y limpio ,
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

lee

Pretty standard rooms & hotel but the Dosa cooked at the live station for breakfast is amazing!!!
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Linda, Frankfurt

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleineres Hotel mit ansprechendem Designkonzept Sehr zentrale Lage und freundliches Personal.... Organisiert allerdings keine Airporttransporte, keine Antwort auf meine Anfragen per Mail Serviceleistungen sind eher bescheiden und beim Essen sollte man keine großen Ansprüche stellen.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Jeremy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Ruben, Madrid

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel en la parte nueva de la ciudad, con habitaciones cómodas. El principal problema es que el hotel acoge celebraciones de bodas en las plantas 2 y 3 y la música se oye en todo el edificio.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très très bien.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 star experience in 3 star prices Excellent maintenance at the hotel.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Emilio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and confortable rooms Quiet area i book it for the pool also.. needed after a touristic day
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

gaurav, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good hotel , great value for mone

Great experiencgood staff clean rooms bathrooms Elevators good Close.to good restaurants
2 nachten verbleven in maart 2018