Ramada by Wyndham Jaipur

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Spa
De huidige prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Business kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Club)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Club kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed

Suite, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Club kamer, 1 eenpersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed

Suite, 1 tweepersoonsbed, niet-roken

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
  • 39 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Govind Marg Raja Park, Jaipur, Rajasthan, 302004

In de buurt

  • Moti Dungri - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Jaigarh Fort - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Birla Mandir-tempel - 19 min. wandelen - 1.7 km
  • Centraal park - 2 min. rijden - 1.8 km
  • M.I. Road - 3 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Vivek Vihar Station - 9 min. rijden
  • Sindhi Camp, metrostation - 17 min. rijden
  • Sanganer Airport (JAI) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizza Hut Delivery - ‬10 min. wandelen
  • ‪Swami Cafe - ‬6 min. wandelen
  • ‪Radheshyam Bhatiya Paneer Bhandar - ‬4 min. wandelen
  • ‪Hanuman Dhaba - ‬4 min. wandelen
  • ‪Masala Kulhad Chai - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ramada by Wyndham Jaipur

Hotel met een luxe stijl niet ver van Hawa Mahal
Een poolbar, een dakterras en shoppen ter plaatse vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Ramada by Wyndham Jaipur. Verwen jezelf met een Zweedse massage, aromatherapie of een body scrub bij Tattva, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, reparatieservice voor fietsen en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
De 160 kamers zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Herbruikbare koffie- en/of theefilters, recyclage en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en douches
  • Smart-tv's van 40 inch met satellietzenders
  • Compostering, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 767 voor volwassenen en INR 767 voor kinderen
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Around The World
  • Hi-LIFE ROOF TOP GRILL

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fietsenopslag
  • Fietsenshuttle
  • Fietsreinigingsruimte
  • Fietsreparatieruimte
  • Fietstochten
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (388 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad

Volledig uitgeruste spa

  • 3 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Thaise massages
  • Wikkeltherapie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Plantenmuur
  • Receptieruimte
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Smart-tv van 40 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Composteren
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Herbruikbare koffie-/theefilters
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
De verplichte toeslag voor het galadiner van deze accommodatie op 24 en 31 december wordt binnen 48 uur na het boeken in rekening gebracht.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1800 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: INR 3000 per verblijf
  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 6490
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 3245 (voor kinderen van 5 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 6490
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 3245 (voor kinderen van 5 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 767 voor volwassenen en INR 767 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1120 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1800 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie ook een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Count on Us (Wyndham) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegelaten om eten en drinken van elders mee te nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 18 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jaipur Ramada
Ramada Hotel Jaipur
Ramada Jaipur
Ramada Jaipur Hotel Jaipur
Ramada Jaipur Hotel
Jaipur Ramada
Ramada Hotel Jaipur
Ramada by Wyndham Jaipur Hotel
Ramada by Wyndham Jaipur Jaipur
Ramada by Wyndham Jaipur Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Beschikt Ramada by Wyndham Jaipur over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Ramada by Wyndham Jaipur?

Vandaag, 18 nov. 2025, kost een verblijf bij Ramada by Wyndham Jaipur van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2025 min. € 76,16, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Ramada by Wyndham Jaipur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Ramada by Wyndham Jaipur inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Ramada by Wyndham Jaipur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Ramada by Wyndham Jaipur een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1120 per voertuig.

Waar staat Ramada by Wyndham Jaipur?

Dit luxe hotel ligt in Raja Park, op 2 km afstand van Jaigarh Fort, Rajput Palace en Moti Dungari Temple. Ook Moti Dungri en Museum of Indology liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Ramada by Wyndham Jaipur

7,8

Goed

8,0

Netheid

7,6

Locatie

8,0

Personeel en service

6,4

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 155 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

bhavana

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Aditya, Edmonton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
🙂
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Manoj

Zakenreiziger
Negatief: Netheid

Very bad experience in the worse stay in the life

I will never ever stay in this again in my whole life, they have a bed which is as soon as you lay the fall inside the food is disgusting Thare shower don’t work it’s worse stay never ever going to coem Ba k in this hotel
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

BADAL

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Pranati

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Anshuman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ADITYA VIKRAM

2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Melissa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Reserve para 3 personas y lo que nos ofrecieron para la 3era persona fue un caucho.
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Maninder Singh

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The only good thing was the location. But the overall experience was bad as the air quality of the room was really bad like the rotten/damp smell. The mattress springs make noise. Got headaches because of the smell. Didn’t even tagged my luggage and that’s why couldn’t deliver to my room. I won’t come again
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Daman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very understanding.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Ankita

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Stay

4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Shivam, Charlotte

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Kartik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Aditya

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Denis

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
La chambre c'est OK bien insonorisé. Mais pas très bien entretenu. Salle a manger et lobby plûtot sales.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Hitesh

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is nice depending upon who you get. We stayed on the 2nd floor. Corridors carpets were filthy but rooms were ok. No bottled water. You have to ask for it. Wifi is just terrible. Just doesn’t connect. Bathroom amenities are also limited like no conditioner, no facial tissue, limited towels. Bathroom dated but functional. Looks like somehow a lot of tourists are ferried here. On the plus side breakfast and dinner buffet is good and restaurant is good service. Overall value for money is not so good
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazing, answering any questions and helping me with suggestions.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Très bon hôtel situé au coeur d'un quartier populaire. Personnel disponible et efficace. Un grand merci a Manoj du restaurant qui m'a été d'un grand secours pour le choix des plats " no spicy".
6 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Parwinder

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel , best staff , best food
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vipan Kumar

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
STAFF NOT GOOD AND SWIMMING POOL CLOSED
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Sunayana

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very good. Restaurant was good, but buffet was rather small and restaurant was very chilly. It was New Year's Eve and so the place was too crowded for my taste. Also the shopping arcade in the hotel was just okay. Had to get a small heater in our room to maintain the temperature. TV didn't have cable or streaming capabilities. WIFI barely worked in the room though it worked in the lobby. WIFI was more of an issue than it should have been for a hotel this size and caliber.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ashok Kumar

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked it a lot. Very comfortable stay. Staff was very courteous n helpful. Prompt service. Reasonable too.
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Pranav

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Below average experience
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Michelina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel in quiet area

We had a great time at this hotel. The staff was very friendly and helpfull. They gave us tips on what to see in Jaipur, an introduction to the different local food at beeakfast (there are also international options lile eggs, bread etc.) and the room was clean and comfortable. It's located in a quiet area. Only thing to comment on was the pool area. Lots of birds and some bird poop around. The gym was also a bit small with only cardio machines and hand weights, but it was totally fine for a short workout.
2 nachten verbleven in oktober 2024