Leisure Inn Grand Chanakya
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Hawa Mahal
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Leisure Inn Grand Chanakya





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Kamer (Leisure Inn) laden

Kamer (Leisure Inn)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Grand suite (Chanakya) laden

Grand suite (Chanakya)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Fairfield by Marriott Jaipur
Bani Park
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 105 beoordelingen
De prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4 A-B, Kashi Bhawan, Panch Batti, M.I., Jaipur Rajasthan 302001 India, Jaipur, Rajasthan, 302001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Arya Niwas
Arya Niwas
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 280 beoordelingen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 2599
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 1899 (voor kinderen van 5 tot 18 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 400 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 650 per persoon (retour)
- Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: INR 800.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een toeslag voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Kinderen dienen het aanwezige beddengoed te delen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel Jaipur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Leisure Inn Grand Chanakya
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 nov 2014
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
John
7 mrt 2025
Positief: Personeel en service
John
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Jamini
Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jamini
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yu-Ning
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu-Ning
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Anh
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anh
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sangeetha
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal luxury hotel
Sangeetha
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Nobushi
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobushi
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Leanne
14 dec 2024
Positief: Personeel en service
Leanne
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Narikshan
Reisde met familie
25 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average
Narikshan
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Neera
15 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay - maintenance issues
Neera
3 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
waheed
Zakenreiziger, Reisde met familie
8 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
waheed
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
tushar
Reisde met familie
12 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
tushar
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
sankaran
Reisde met familie
18 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sankaran
2 nachten verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Asif
26 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor property
Asif
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Soma
Reisde met familie
14 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soma
3 nachten verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hit or miss
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
CESAR, Los Ángeles
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CESAR
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Jan
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
FABIANA
1 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FABIANA
4 nachten verbleven in november 2018