Hotel Vrisa

Hébergement 4.0 étoiles
Hôtel de Jaipur, avec 2 restaurants et parking gratuit avec voiturier

Choisissez des dates pour voir les prix

Avis voyageurs

6,4 sur 10

Équipements populaires

  • Bar
  • Petit déjeuner disponible
  • Service d’étage
  • Parking compris
  • Wi-Fi gratuit
  • Réception 24 h/24

Options de chambre

Filtres disponibles pour les chambres
Affichage de 1 chambre sur 1

Chambre Deluxe

Points forts

Système d'insonorisation
Climatisation
Réfrigérateur
Télévision LCD
Literie hypoallergénique
Lit Select Comfort
Rideaux occultants
Édredon de plumes
  • Vue sur la ville
  • 3 personnes
  • 1 King Bed
Mod logo
Connectez-vous pour découvrir les réductions et les avantages dont vous pouvez bénéficier. Plus de récompenses pour plus d’aventures !

Hébergements similaires

Foire aux questions

Les animaux domestiques sont-ils admis dans l'hébergement ?

Non, les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'hébergement.

À combien s’élèvent les frais de parking ?

Cet hébergement dispose d'un parking sans voiturier et d'un parking avec voiturier gratuits.

Quelle est l'heure d'arrivée à l'hébergement Hotel Vrisa ?

Heure de début de l'enregistrement : 14 h 00 ; heure de fin de l'enregistrement : 22 h 00. L'arrivée tardive vous est proposée durant des horaires précis.

Quelle est l'heure de départ de l'hébergement Hotel Vrisa ?

Le départ a lieu à 12 h 00.

L'hébergement Hotel Vrisa propose-t-il un service de navette à destination de l'aéroport ?

Oui, une navette vers et depuis l'aéroport est disponible. Vous devrez vous acquitter d'un certain montant par véhicule et par aller-retour.

Où se situe l'hébergement ?

Cet hôtel du quartier de Route Tonk se trouve à moins de 2 km de sites comme Patrika Gate et Toran Dwar, de quoi profiter au mieux de votre séjour ! Quartier des affaires et Jawahar Circle se trouvent également à moins de 3 km de distance. Gare de Durgapura est à 26 minutes à pied.

Avis sur l’hébergement Hotel Vrisa

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 3 avis sur 19.
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 7 avis sur 19.
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 3 avis sur 19.
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 19.
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 19.

7,0/10

Propreté

7,0/10

Personnel et service

2,0/10

Services et équipements

6,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

6/10 Satisfaisant

Deepak

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is mainly used for weddings, They ll ask you to do breakfast with in a family function which they are hosting with in the hotel, also they ll move you to their 6th floor which has worst room, no hot running water, water pressure is super low, dirty sheets, sofas, broken chairs , plz be aware before booking this property
Séjour de 1 nuit en avril 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
overall management was really very poor - the sheets, sofas , chairs with in the rooms were very dirty , broken and old, the matters and sheets on the bad had many wholes
Séjour de 1 nuit en avril 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have booked my room including breakfast but breakfast was not provided to me and hotel staff said we have not received any food voucher and i paid for my breakfast.
Séjour de 1 nuit en février 2019

6/10 Satisfaisant

G!

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Staff was good, easy check in check out. But the room smelled like curry. Stains on the comforter and linnen didn't seem to be clean. The location is near airport which was good. Overall its an average hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

6/10 Satisfaisant

RALPH

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre

Overnight at the Vrisa

Just an overnight stay close to the airport in Jaipur. A well priced travellers hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

4/10 Médiocre

sahar, brooklyn, ny

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

ok hotel

window was facing construction , ants in the bathroom, carpets are old/moldy, no cable on tv, food was not good. wish i booked a diff hotel. hotel very out of the way.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Business hotel in Jaipur near the aiirport.

Stayed one night for an early morning flight and ate in hotel restaurant, which was good.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Nice place to stay before a flight

We stayed only one night but it was nice. Check-in was quick and the staff greeted us with drinks. There are a lot of hotels nearby as well as some restaurants so lots of places to eat. Room was clean and spacious. The washrooms are very clean. We did not have hot water in the shower...more lukewarm temperature. There is a complementary breakfast that was average in quality. There is a shuttle to the airport but it is an extra charge. Overall, a pleasant experience.

2/10 Horrible

upset guest, H

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre

no internet

No fucntionality internet. Drops out every few minutes and depending on location inside hotel. Nightmare. Staff not trained to assist you, do their best to pass the buck and no more

8/10 Bien

Jatin

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

4/10 Médiocre

R & J Co, UK, INDIA

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

Hotel over charged for facilities provide

Manger of hotel Sanjay was always trying to over charge make commission for money exchange then for hire of a car some cases £10 commission for his daily duty. Do not be fooled all desk staff are connected once one was caught out they send another front man. All facilities ask for is okayed by a higher member of staff. If you do not pay their commission for their daily duty already paid for when you book the hotel any facilities are restricted. Internet kept going off when asked they kept saying it went down. Ask to you business office even that internet was restriced. Other hotel near by with pool and suna cheaper than VIRISA. Every thing over charged, fake or does not work.

10/10 Excellent

Hannu, Norway

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Truly great hotel and excellent value for money!

Vrisa is located next to Radisson and Marriot hotels, and while it does not have the 5-star hotel facilities it is top notch in the mid-range hotels. Room and facilities were clean to western standards and the service was good and staff was not creepy as can happen sometimes in Indian hotels. The only downside is lack of western breakfast and non-veg options. I would stay here again.

10/10 Excellent

John, Switzerland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Great clean hotel, polite staff, good food.

Great new hotel close to the Airport and not too far from shopping mall. The F&B Manager Mr. Hariom Gautam, the Bar Manager and the lady Receptionist gave us a VIP treatment.

10/10 Excellent

Dheerendra, Roorkee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Must visit

nice to stay with good return on price

8/10 Bien

Sandeep, Delhi

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

Nice hotel, good location.

Good hotel but lacks facilities other than the basic room and food. No bar as of now, no indoor recreation area, does not have a convenient car parking / cleaning arrangement.

8/10 Bien

vaibhav

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Carey, Kingston, Jamaica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

Excellent value for money.

I was there as a fireign tourist and had been concerned about rhe language barrier. Staff had excellent command if Eng,ush and heloed to arrange cabs and everything for me. While everyone was really helpful, I must mention Om Prakash. Th entire staff was hellful and knowledgeable. I also left behind my personal shampoo and conditioner and it was brought diwn to me while I was cgecking out. I would recommend this hotel to bith business and leisure travellers.

8/10 Bien

ZHEN LING, 中国南京

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

斋普尔机场的酒店

这个酒店位于斋普尔机场1.9公里,方便区机场。但是周围环境差,四边是工地,工地上许多平民搭建的棚子。不过,如果不出去,酒店内部还是干净的。有wifi。