Hotel Satkar

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Jaipur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Satkar

Lobby
Ingang binnen
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, donsdekens, een kluis op de kamer
Exterieur
Dineren

Beoordelingen

5,6 op 10 โ€“

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
De huidige prijs is โ‚ฌย 12
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 14 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 26.0 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer (Four Bed, Non AC)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 29 mยฒ
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
187, barodia, Scheme, Banipark, Jaipur, Rajasthan, 302006

In de buurt

  • M.I. Road - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Ajmer Road - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Fort Nahargarh - 5 min. rijden - 3.6 km
  • Stedelijk Paleis - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Hawa Mahal - 5 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Jaipur - 10 min. wandelen
  • Jaipur Metro Station - 11 min. wandelen
  • Sanganer Airport (JAI) - 34 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชHotel Raya Inn - โ€ฌ6 min. wandelen
  • โ€ชCafรฉ Coffee Day - โ€ฌ7 min. wandelen
  • โ€ชPinxx 24hr Coffee shop, Royal Orchid Central - โ€ฌ6 min. wandelen
  • โ€ชCafรฉ Coffee Day - โ€ฌ7 min. wandelen
  • โ€ชGulab Ji Chai Banipark - โ€ฌ7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Satkar

Hotel vlak bij Hawa Mahal
Overweeg een verblijf bij Hotel Satkar en geniet van een terras, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Gratis vervoer vanaf het treinstation, fietsverhuur en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben voorzieningen zoals kluisjes, gratis kranten en roomservice.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Kabelzenders, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Meer

  • 2 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Elke dag gratis kranten
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 17.30 uur
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Satkar
Hotel Satkar Jaipur
Satkar Hotel
Satkar Jaipur
Hotel Satkar Hotel
Hotel Satkar Jaipur
Hotel Satkar Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Satkar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Satkar?

Vandaag, 18 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Satkar van รฉรฉn nacht voor twee volwassenen op 1 aug. 2025 min. โ‚ฌย 11,69, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Satkar voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Satkar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 17.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Satkar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Satkar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel Satkar?

Dit hotel ligt in Bani Park, op 10 minuten wandelen van Station Road en M.I. Road. Ook Ajmer Road en Sansar Chandra Road liggen op 2 km afstand. Jaipur Metro Station ligt op 11 minuten wandelen en naar Station Jaipur is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Satkar

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 45 beoordelingen

5,2/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 โ€“ Matig

Rishi

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 โ€“ Goed

ching yi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

ๅ€ผๅพ—ๆŽจ่

ๅœฐ็‚นๅพˆไผ˜๏ผŒๆœๅŠกไนŸไธ้”™๏ผŒๆฏไธชไบบ้ƒฝๅพˆๅ‹ๅ–„ใ€‚
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 โ€“ Uitstekend

SUNIL KUMAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD STAY
3 nachten verbleven in december 2017

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 โ€“ Matig

Mohammed Ali

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

average budget stay hotel

wasnt great, no wifi, no tv,

8/10 โ€“ Goed

Joanne, Dawson City, Yukon, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Review of Satkar Hotel

We got a third floor room the first night which was larger and cleaner than the room we had for the last two nights. However, the friendliness of the family (who lived on the second floor) made our visit worthwhile. They gave us a lplate of homemade sweets for divali. Each floor had a sitting area with couches/tables and there are terraces overlooking the street.

6/10 โ€“ Redelijk

aya

้ง…ใ‹ใ‚‰ใ‚ชใƒผใƒˆใƒชใ‚ฏใ‚ทใƒฃใƒผใง30ใƒซใƒ”ใƒผ

WiFiใฎ่ชฟๅญใŒใ„ใพใ„ใกใ ใฃใŸใฎใŒๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใŒใ€ใใ‚Œไปฅๅค–ใฏๅฏพๅฟœใŒๆ—ฉใใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸใ€‚ ใ‚จใ‚ขใ‚ณใƒณใชใ—ใฎ้ƒจๅฑ‹ใซๆณŠใพใ‚Šใพใ—ใŸใŒใ€ใƒ•ใ‚กใƒณใŒใ‚ใ‚‹ใฎใงๅๅˆ†ๅฟซ้ฉใงใ—ใŸใ€‚(้Ÿณใฏใ‚„ใ‚„ใ†ใ‚‹ใ•ใ„ใ‹ใ‚‚ใ—ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใŒใ€ใƒ•ใ‚กใƒณใฎๆ–นใŒๆด—ๆฟฏ็‰ฉใ‚‚ใ‚ˆใไนพใใพใ™) ๅคœใ ใ‘ๆณŠใพใ‚Šใ€ๆ—ฅไธญใฏ่ฆณๅ…‰ๅœฐใงใฆใ„ใ‚‹้–“ใ‚‚ใƒใ‚ฒใƒผใ‚ธใ‚’้ ใ‹ใฃใฆใ„ใŸใ ใŸใใพใ—ใŸใ€‚

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

ใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผ

ใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใฎๅ‹ขใ„ใŒๆฅต็ซฏใซๅผฑใใ€ใพใจใ‚‚ใซ่บซไฝ“ใŒๆด—ใˆใชใ„ใ€‚้ƒจๅฑ‹่‡ชไฝ“ใฏๅฏใ‚‚ใชใไธๅฏใ‚‚ใชใใจใ„ใฃใŸใจใ“ใ‚ใ€‚้ง…ใ‹ใ‚‰ใฏๅพ’ๆญฉๅœๅ†…ใชใฎใงใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚นใฏๆ‚ชใ็„กใ„ใŒใ€‚่ฆณๅ…‰ๅœฐใซใฏใƒชใ‚ญใ‚ทใƒฃใง่กŒใๅฟ…่ฆใŒใ‚ใ‚‹ใ€‚

8/10 โ€“ Goed

RAYEES, Kolkata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

comfortable stay at satkar

I stayed at satkar from 02/09/15 to 04/09/15.Hotel was close to station.Room & toilet were clean.I was hesitant on booking hotel online but i made right decision by booking hotel satkar.Over all i give 4 on 5.

6/10 โ€“ Redelijk

sagar thakre

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good hotel to stay....

hotel is under construction and room Service is not good But Mr. Sharma was supportive and hotel is near to railway station (walking distance)

4/10 โ€“ Matig

luis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 โ€“ Matig

Camilo, Chile

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hard to get there

It was hard to get to this hotel, address didnt exists... The room wasnt clean, super dusty. They dont have restaurant, but the food of the room service was very good and at a very good price. The intenet connection sucks and they disconnect it at night.

4/10 โ€“ Matig

Franck, Adeliade, Australia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just a roof to sleep under

Dirty bed sheets and floor, dirty rest room with absolutely no toiletries even it is mentioned to be included, low water pressure, you have to turn the water heater on manually and wait for the water to get warm.

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

6/10 โ€“ Redelijk

KRISHNA MURTHY, Hyderabad

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Near station.

Mr.Sharma is good & helping. Bathroom has no privacy. He arranged transport for local sightseeing. The driver escaped the places as we have not shown interest in shopping wherever he took us their practice usually we believe. Tourists are advised to take care of the issue.

6/10 โ€“ Redelijk

Parvinder, Hyderabad

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Budget Hotel

Hotel Owner was kind enough to accommodate us at 7 AM in the morning even though the check in was at 12 Noon. Apart from that, nothing much to say about the hotel apart from irritating noises from adjacent rooms and untidy surroundings.

4/10 โ€“ Matig

sudha, gurgaon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rooms not as showed on pics

Proximity to railway station is a plus. The room i was given was no where close to the pics posted on expedia. The room was dirt...flush not working....bad paint...smelly blanket. They changed my room after first night....to a far better room but still not up to the mark. Hotel staffs are friendly though.

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

jo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

pathetic place. don't trust the pictures

went to check in. did not even bother. the place is isolated. the staff is crass. the hotel is a pig sty AND there are pigs roaming outside the room. i don't think this hotel should even be on a list! i am sorry but i shall not be using expedia again. the only good thing would be for me to get a refund.

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hygiene needs to be maintained

Hotel is just ok, lots of scope for improvement. Breakfast was ok

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

R, australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is not for the faint hearted... We had a visitor to our room during the day but they didn't clean the room they left it in a worse state than previously and this was already pretty low. Due to the deposits left in our bathroom we decided to cut our stay short by two day and they were at least nice enough to refund minus the booking fee. Even if there were no problems with unwanted visitors I would not return even if it was free. They need to take a good hard look at themselves.

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

jmrolls, philippines

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

If I could go back in time...

and not stay here, I would. I arrived around midnight and even though this hotel mentioned free pickup, they did not bother to pick me up from the train station. I went there myself with a rickshaw I hired from the station. After check-in, the "bellboy" led me to my room, without helping me with my luggage, yet he was expecting a tip when he handed me the room key. The room was dirty. There were some empty plastic bags under the bed. The bedsheets were also obviously used as there were some hair strands scattered. I requested for new sheets when I went out to venture the city but I came back in the afternoon and my room was still as it was when I left. I had to ask again for new sheets. They changed the sheets, but the room was still uncleaned. When I asked for a sightseeing arrangement to some specific sites, the manager handed me the phone he dialed and I had to deal with the rickshaw driver myself. When the rickshaw came, a driver and another guy was with him. In short, we did not cover all the only 3 sites I requested because the driver took me to some souvenir shops. At the end, they asked for tips, both of them. It felt like the hotel didn't care if I get duped by "tourist guides". There were many more to mention but I don't want to spend more time writing about this hotel. I just want to warn others who are looking for a hotel in Jaipur. This hotel may serve good to local tourists but never to international travellers.

6/10 โ€“ Redelijk

yuya, Japan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

ไพกๆ ผ็›ธๅฟœใฎๅฎฟ

ๆ‚ชใ„ใจใ“ใ‚ใฏใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚ไพกๆ ผ็›ธๅฟœใงใ™ใ€‚ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฏๆฐ—ใ•ใใงใ™ใ—ใ€ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใ‚‚ๆ‚ชใใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚ๅƒ•ใฏ่ก›็”Ÿ้ขใ‚’ๆฐ—ใซใ—ใŸใฎใงใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใฏไฝฟ็”จใ—ใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใŒใ€‚

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

ใฎใ‚Š, ๆ—ฅๆœฌ

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ไธๆฝ”ใ€‚ใŒใฃใ‹ใ‚Šใ€‚

ๅคœ้…ใ„ๅˆ—่ปŠใงใ‚ธใƒงใƒผใƒ‰ใƒ—ใƒซใซ็€ใใฎใงไบˆ็ด„ใ—ใฆใ„ใใพใ—ใŸใ€‚้ƒจๅฑ‹ใฏไธๆฝ”ใงใ™ใ€‚ใ‚ทใƒผใƒ„ใ‚‚ๆž•ใ‹ใƒใƒผใ‚‚ใ‚ทใƒŸใŒใ‚ใฃใฆๆฑšใๅฎ‰็œ ใงใใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚ใƒ€ใ‚นใƒˆใƒœใƒƒใ‚ฏใ‚นใซใฏใ”ใฟใŒใใฎใพใพใงใ—ใŸใ€‚ใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใฏใƒ›ใƒƒใƒˆใงใฏใชใใ‚ฆใ‚ฉใƒผใƒ ใงใ™ใ€‚่›‡ๅฃใ‚‚ๅฃŠใ‚Œใฆใพใ—ใŸใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎๅปŠไธ‹ใฏ็œŸใฃๆš—ใ€‚็ฟŒๆ—ฅๆ—ฉใ€…ใซๅฎฟใ‚’ๅค‰ใˆใพใ—ใŸใ€‚ใ“ใฎไพกๆ ผใงใ“ใ‚Œโ€ฆใปใ‚“ใจใซใŒใฃใ‹ใ‚Šใงใ—ใŸใ€‚