Laforet Shuzenji Sanshisuimei
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Shuzenji Nijino Sato
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Laforet Shuzenji Sanshisuimei





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 176
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese-Western,private bath+terrace) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese-Western,private bath+terrace)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Western style, with private bath) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Western style, with private bath)
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Japanese-Western,private bath+terrace) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Japanese-Western,private bath+terrace)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Japanese-Western,private bath+terrace) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (Japanese-Western,private bath+terrace)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese-Western, with private bath) laden

Kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (Japanese-Western, with private bath)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1529-32 Odaira, Izu, Shizuoka, 4102415
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Izu Marriott Hotel Shuzenji
Izu Marriott Hotel Shuzenji
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 230 beoordelingen
De prijs is € 182
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3000 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Laforet Shuzenji Hotel Izu
Laforet Shuzenji Hotel
Laforet Shuzenji Izu
Laforet Shuzenji Sanshisuimei Resort Izu
Laforet Shuzenji Sanshisuimei Resort
Laforet Shuzenji Sanshisuimei Izu
Laforet Shuzenji
foret Shuzenji shisuimei Izu
Laforet Shuzenji Sanshisuimei Izu
Laforet Shuzenji Sanshisuimei Resort
Laforet Shuzenji Sanshisuimei Resort Izu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Laforet Shuzenji Sanshisuimei
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Brigitte
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Brigitte
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
???????
13 jun 2025
???????
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KIN FAI GARY
Reisde met partner
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIN FAI GARY
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hogil
25 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hogil
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Abe
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Abe
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Phil
Reisde met partner
29 apr 2025
Phil
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
OKUKAWA
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OKUKAWA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Alice
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alice
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hope
16 apr 2025
Hope
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
CHIEN-FU
Reisde met familie
15 apr 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIEN-FU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hui Hwong
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hui Hwong
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kenichi
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
BEN
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEN
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Miki
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Miki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pier
Reisde met partner
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pier
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Minami
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minami
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ryota
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryota
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jacob
28 feb 2025
Jacob
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aaron
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HANSIL
21 feb 2025
HANSIL
1 nacht verbleven in februari 2025