The New Hotel Zeybek

Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Kemeralti

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The New Hotel Zeybek

Voorkant van accommodatie
Terrein van de accommodatie
Receptie
Ontbijtruimte
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer | Een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 1 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 19 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Fevzipasa Bulvari 1368 Sok., No:5, Konak, Izmir, Izmir, 35800

In de buurt

  • Basmane-plein - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Izmir International Fair - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Kemeralti - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Kordonboyu - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Konak-plein - 17 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Basmane - 3 min. wandelen
  • Station Çankaya - 7 min. wandelen
  • Izmir (ADB-Adnan Menderes) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Yörük Ali Çorba Pide & Kebab - ‬2 min. wandelen
  • ‪Karamel Pastanesi - ‬2 min. wandelen
  • ‪Siverek çay ocağı - ‬1 min. wandelen
  • ‪Güzel İzmir Çaycısı - ‬1 min. wandelen
  • ‪Doğaner Pide ve Kebap Salonu - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

The New Hotel Zeybek

Hotel vlak bij Kemeralti
Kordonboyu en Konak-plein zijn niet ver van The New Hotel Zeybek. De accommodatie biedt een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een open haard in de lobby. Naast een bar en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Hulp bij uitstappen/tickets, gratis kranten en conciërgeservice
  • Een lift, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 50 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 22 inch met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1987
  • Open haard in de lobby
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 22 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 20.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 2022-35-0891
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

New Hotel Zeybek Izmir
Hotel Zeybek Izmir
Zeybek Izmir
New Hotel Zeybek
New Zeybek Izmir
New Zeybek
The New Hotel Zeybek Hotel
The New Hotel Zeybek Izmir
The New Hotel Zeybek Hotel Izmir

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The New Hotel Zeybek?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij The New Hotel Zeybek?

Vandaag, 20 aug. 2025, kost een verblijf bij The New Hotel Zeybek van één nacht voor twee volwassenen op 31 aug. 2025 min. € 62,41, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent The New Hotel Zeybek voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The New Hotel Zeybek inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The New Hotel Zeybek uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The New Hotel Zeybek?

Dit hotel ligt in Centrum van Izmir, op 2 km afstand van Basmane-plein, Kemeralti en Kordonboyu. Kulturpark en Kültür Park liggen op enkele stappen afstand. Station Basmane ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Station Çankaya is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over The New Hotel Zeybek

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 328 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 328 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Our check in was very late due to long journey . The room smelled cigarettes it was so strong and i have headaches. I have child inside! I already paid full for two days for 2adults and 1child. They gave me a room that is not the same like the pictures. It was last minute setup bed that is not made up no duvet only sheets that layers on top of it! Bed is on the floor. I told the receptionist boy on the night . At first he denied my booking was 2 adults and one child but it is clearly my booking stated that. He cant do anything more because its late and fully book hotel. Next morning at 8 am i met the Receptionist the girl and she was very rude. ( I thought she was the one who was hanged up my phone yesterday afternoon to tell my late arrival.) She denied me my room smelled cigarettes and she said no no no before i even finished speaking. And she said the rest of the room will be the same. My child and i have runny nose that morning. Finally after im insisting she said ok after 11 i will have another room ready. After that tense argument we went for breakfast. It was a dreadful breakfast. It was not tasty at all! While having a tea and digesting all the experience that morning, the room, the rudeness, the service, bad breakfast & importantly my child’s health, i decided i went out on 9 am to find another hotel nearby. I checked out one day early and I am still asking for my refund till this day!
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Ekrem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Zarrin

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Matig

Het hotel is opzicht netjes vooral mevrouw Serap bij receptie is echt vriendelijk, meedenkend en probeert de comfort van gasten op beste manier te regelen ook de heer Omer was erg behulpzaam . Maar ontbijt was elke dag het zelfde . In de kamer( family kamer)thee of koffie was maar 2 stuks en werdt niet dagelijjs opgevuld, water voor de hele familie van 4 hebben we maar 3 0/5 ml in 4 dagen gehad ( erom gevraagd) omgeving ( wijk) was afschuwelijke, erg oude straten met veel zigeuners en vol met koffiehuizen, veel mannen , vies, te smalle straten, geen echte eetgelegenheid. Ik raad de familie en vrijgezele dames niet aan . Buurt is niet echt veilige of gezellige buurt.
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Zarrin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6,5

Omgeving is niet vriendelijk, hotel geef ik 6,5 . Kamers zijn te klein. Straat van het hotel is te druk en smerig. Ik zal nooit terug komen.
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Met gezin 3 kinderen, 1 nacht in dit hotel

Totaal geen gastvrijheid , geen hulp met bagage, kamers in slechte staat vooral douche.. Ontbijt om te huilen, je krijgt een bordje met wat beleg en salade. We hebben nauwelijk iets gegegeten. In Omgeving heb je gelukkig genoeg plekken waar je lekker kan eten, dat is het enige positieve van dit hotel. De ligging..
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Celal

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Erkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jota

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Zaur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Alisa

Positief: Netheid, personeel en service
10 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Cihan

Reisde met familie
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Metin

Reisde met familie
2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yener

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

0

No heating
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Fatma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

Eksileri çok, artılarından

2 çocuklu aile olarak kaldık, Oda içerisinde sigara kokusu vardı, ayrıca müşteriler sigara içsin diye kül tablası bırakılmış, banyonun kapısı kapanmıyor, küvet var ama kullanılmıyor, yataklar eski ve çok sert değişmesi lazım, Televizyon 4 kişilik odada 37 ekran çok küçük kalmış, otelin otoparkı yok, vale otelin önünden aracı alıp götürüyor nereye gitti belli değil, tek iyi tarafı açık kahvaltısı
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Rumeysa

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Ayse_

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Genel anlamda çalışanlar çok yardımcı ve kibardı.Ama otelin yenilenmeye ihtiyacı var.. Ayrıca kahvaltı çok vasat..
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Serhat yunus

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

HAYAL KIRIKLIĞI

DUŞ ALMAK MÜMKÜN DEĞİL SU TAZİKSİZ VE KLOZET AYNI ŞEKİLDE,YEMEK KOKUSU ODALARA YAYILIYOR, KAHVALTI BERBAT VE YETERSİZ
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hakan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hayal kırıklığı

Bize göre temizlik çok kötü, masa ve yatak başlıkları tozlu, nevresimler sanki kullanılmış gibiydi. Anlaşılan aile odası önceden kontrol edilmemiş. İlgili kişi temizleteyim dedi fakat yerleştik artık gerek yok deyip Islak mendille kendimiz sildik. Akşam giriş yaptığımız için mecburiyetten kaldık. Oda soğuktu, klimayla ısınmaya çalıştık ama İzmir gibi bir şehirde yinede gece üşüdük. Doğru dürüst uyku tutmadı. Kalvaltı zayıftı. Kahvaltı salonuda soğuktu. Maalesef ilk ve son kalışımız oldu.
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Carlos Rolando

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was OK for our purpose a family trip to Efeso. Room ok and excellent bathroom. Many places very close. Breakfast regular with no variety in options to eat or drink.
2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Muhammet

2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ibrahim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ali

2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

abbas

1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

fatih

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tek kişilik odada çift kişilik konaklama

Oda çok kötüydü değiştirilmesini rica ettik yer olmadığını söylediler ama hotel boştu Ayrıca gece resepsiyonu çok duyarsız bir sürü eksik olduğundan defalarca aradım ama dışarda muhappette olduklarından telefona cevap vermiyolar kendim aşağı inerek halletmek zorunda kaldım çift kişilik odada tek terlik tek havlu vardı oda inanılmaz havasız ve rutubet kokuyordu aracı valesine teslim ettik sabah aldığımızda lastiğimiz patlaktı daha bunun gibi sayabileceğim bir sürü olumsuzluk bir daha asla gitmem diyeceğim yerlerden birisi
1 nacht verbleven in september 2024