Greymark Hotel

Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Kemeralti

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Greymark Hotel

Junior suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Junior suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Serveert ontbijt, lunch en diner
Tuin

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Roomservice

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privébubbelbad binnen
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard driepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een haardroger
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
etiler mahallesi mursel pasa bulvari, no 8 KONAK, Izmir, 35220

In de buurt

  • Izmir International Fair - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Kemeralti - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Kordonboyu - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Konak-plein - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Izmir Harbour - 4 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Basmane - 3 min. wandelen
  • Station Çankaya - 10 min. wandelen
  • Izmir (ADB-Adnan Menderes) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Karamel Pastanesi - ‬2 min. wandelen
  • ‪TCDD Aile Çay Bahçesi - ‬5 min. wandelen
  • ‪Barcino - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cafe Bilgiç - ‬2 min. wandelen
  • ‪Marache Coffee - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Greymark Hotel

Hotel vlak bij Kemeralti
Greymark Hotel bevindt zich vlak bij Kordonboyu en Konak-plein en biedt gasten een tuin, een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een open haard in de lobby en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en een vergaderruimte
  • Een kluis bij de receptie, een lift en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
De 54 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Kinderboeken, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Frans, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: TRY 500 tot 750 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderboeken

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer TRY 500–750 per persoon
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 16539
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Greymark Hotel Izmir
Greymark Izmir
Greymark Hotel Hotel
Greymark Hotel Izmir
Greymark Hotel Hotel Izmir

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Greymark Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Greymark Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Greymark Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Greymark Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Greymark Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Izmir, op 2 km afstand van Basmane-plein, Kemeralti en Kordonboyu. Ook Kulturpark en Kültür Park liggen op 5 minuten wandelen. Station Basmane ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Station Çankaya is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Greymark Hotel

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 203 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 85 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 327 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Assia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel, schoon en netjes. Super vriendelijk personeel, ze helpen je de auto parkeren en halen die ook voor je op. Een minpuntje is dat er vloerkleed op de kamer ligt, dit vind ik een beetje onhygiënisch. Verder is er een probleem met de riolering, je ruikt de lucht uit de badkamer richting de kamer. Verder een perfecte locatie in het centrum
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Sait

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima

Goed nieuw hotel prima service behulpzaam personeel
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Merve, Bielefeld

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles war super, haben uns wohl gefühlt
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Lovely staff - rooms could do with a little attention paint work etc but clean and tidy
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiyatını sonuna kadar hakeden kaliteli bir oteldi.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Susana Patricia, VILLAHERMOSA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Duşa kabinin kapısı yoktu. Su olduğu gibi klozet ve lavabo altına doldu banyo çok küçük.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Bahtiyar

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

sami

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Çok güzel otel

Çok güzel otel. İzmir deyim her zaman kullanıyorum
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Metin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Abendrezeption viel zu unerfahren

Das Service-Personal am Abend (Rezeption) war sehr Jung und unerfahren. Konnte keine richtige Auskunft geben und mir nicht weiterhelfen (nicht mal ein Taxi bestellen!!) obwohl ich die Landessprache beherrsche. Es herrscht gier SEHR großer Schulungsbedarf für die junge Belegschaft der Abend und Nachtschicht. Das war definitiv kein(!) 4 Sterne Niveau.
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Staff was not friendly, and description on hotel booking was misleading - did not have car park and was not sound proofed.
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Dündar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Burada yaklaşık 4 defa konakladım hepsi çok iyiydi temiz güler yüzlü çalışan otopark vale imkanı gibi. Fakat son konaklamamda yan oda inanılmaz derecede gürültülüydü. Sanki ünirveristeye yeni başlayan öğrenci topluluğu gibi bol kahkaha ve gürültüden gece 3 e kadar yatamadım. Resepsiyona söylememe rağmen gürültü kesilmedi. Yani kısacası yatamadım. Yarın ki toplantımda ve gün içinde yorgunluk beni çok etkiledi. Başka boş oda da yoktu. Bu yüzden yıldız puanı kırdım
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ekrem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clear,new,professional personal
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ertan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lautstärke im Hotel ist nur noch menschenunwürdig. Sie hören den gesamten Straßenverkehr. Die Fenster isolieren rein gar nichts. Die Zimmer sind so nah beieinander, dass sie alles von den Nachbarn hören, alles. Die Klimaanlage war defekt und so laut, dass wir mitten in der Nacht wach wurden. Als wir dies der Rezeption, nachts meldeten, erklärten die, dass am Folgetag alles repariert wird. In der nächsten Nacht ging mitten in der Nacht wieder die Klimaanlage so an, dass wir dachten, ein Flugzeug startet. Mitten in der Nacht wechselten wir das Zimmer mit gesamtem Gepäck. Die Nacht war hin. Die Leitung von Hotel oder Mitarbeiter, keiner hat sich für diesem Umstand entschuldigt. Wenn jemand Ruhe benötigt und angenehm schlafen möchte: Dieses Hotel dürfen Sie definitiv nicht buchen.

10/10 – Uitstekend

Murat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fiyat denge ilişkisi çok iyi , kahvaltı 5 yıldız
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Oktay

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

MARIA DEL CARMEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está en una zona comercial donde tienes tiendas y restaurantes, así como zonas de interés. El personal no es muy atento, de hecho en el restaurante no te ofrecen ni café.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Beyza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024