Sultanahmet Deluxe Hotel

Hotel met gratis valetparkeerservice, op wandelafstand van Blauwe moskee

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sultanahmet Deluxe Hotel

Uitzicht vanuit de kamer
Exterieur
Businesscentrum
Uitzicht vanuit de kamer
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 10 per persoon)
Sultanahmet Deluxe Hotel bevindt zich op loopafstand van Sultanahmet-plein en Blauwe moskee en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een 24-uurs businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

3,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 70 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 70 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoonsbed en 3 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Sultanahmet Deluxe Hotel ligt in Istanbul in de zakenwijk. Bewonder de natuur bij Bosporus en Florya Beach, terwijl Hagia Sophia en Topkapi-paleis culturele hoogtepunten zijn. Pretpark Vialand en Expocentrum van Istanbul zijn ook een bezoek waard.
Kaart
Kucuk Ayasofya Mah Cardakli Firin, Araligi Sk No 8, Sultanahmet, Istanbul, 03030

In de buurt

  • Sultanahmet-plein - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Blauwe moskee - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Grand Bazaar - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Hagia Sophia - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Topkapi-paleis - 18 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Cemberlitas - 8 min. wandelen
  • Station Cankurtaran - 14 min. wandelen
  • Istanbul (IST) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪Art Cafe - ‬3 min. wandelen
  • ‪Garden 1897 Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪My Terrace - ‬3 min. wandelen
  • ‪Luna Istanbul Döner Ve Kebap Salonu - ‬3 min. wandelen
  • ‪Turkish Cuisine - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Sultanahmet Deluxe Hotel

Hotel vlak bij Sultanahmet-plein
Sultanahmet Deluxe Hotel bevindt zich op loopafstand van Blauwe moskee en Grand Bazaar en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een 24-uurs businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Een lift, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Sultanahmet Deluxe Hotel hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Plasmatelevisies met satellietzenders
  • Balkons, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: EUR 10 voor volwassenen en EUR 7 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2016

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Plasma-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 09.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 15.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 7 voor kinderen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sultanahmet deluxe
Sultanahmet Deluxe Hotel Hotel
Sultanahmet Deluxe Hotel Istanbul
Sultanahmet Deluxe Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sultanahmet Deluxe Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Sultanahmet Deluxe Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Sultanahmet Deluxe Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Sultanahmet Deluxe Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 09.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Sultanahmet Deluxe Hotel?

Dit hotel ligt in Sultanahmet, op 5 minuten wandelen van Kleine Hagia Sophia en Sultanahmet-plein. Ook Blauwe moskee en Grand Bazaar liggen op een kwartiertje wandelen. Station Cemberlitas ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Sultanahmet is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Sultanahmet Deluxe Hotel

Beoordelingen

3,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 22 beoordelingen

4,0/10

Netheid

4,0/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer

Goede plek. Alleen niet aan te raden

Beste Mensen, Deze hotel is aan te raden als je er alleen voor verblijf bent. Geen ontbijt helemaal niks. Na 19 uur geen warm water.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Billederne på hjemmesiden passer slet ikke til det vi så, det var en helt andet hotel.
8 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

M.k., Bayern

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mangelhaft nicht sauber Zimmer parken ok alles alte Möbel Zimmer Service nicht Ordnung
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das war absolut ekelhaft nur Verarschung Finger weg
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Kam Tong

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
An dieser Unterkunft hat mir überhaupt nichts gefallen, ich war grauenhaft entäuscht über diese unzumutbaren Umstände. Das Zimmer war ekelerregend, wurde nie geputzt und war überhaupt nicht was uns verkauft wurde. Beim Eintreffen waren die Zimmer schon ungenutzt, überall gab es Haare von fremden Menschen.Wir haben ein Zimmer mit Meerblick gebucht, bekamen aber ein Zimmer mit Aussischt auf ein Gebüsch, Baustellen und alte, heruntergekommene Gebäude. Im Hotel gibt es keine einzige Verpflegungsmöglichkeit, nicht mal einen Kaffee kann man dort trinken. Der Lift war immer wieder kaputt, bei der Abreise mussten wir unser Gepäck wegen dem Defekten Lift aus dem zweiten Stock herunterschleppen. Das Personal bzw. der einzige Angestellte war unfreundlich, begrüsste uns nicht und schlief oft einfach vor sich hin. Um 2 Uhr morgens wurden wir von diesem unfreundlichen Kasper geweckt, wo er uns beschuldigte, dass wir das Hotelzimmer nicht bezahlt hatten, es stellte sich heraus, dass er eine andere Familie suchte und nicht uns. Das einzige was gelungen an unserem Kurz-Urlaub war der Flug.
3 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Anonym, Schweiz

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als ich beim Hotel kam, das reservierte zimmer war noch nicht bereit, habe eine andere zimmer bekommen und hiess es, ich bin ein Tag zu früh gekommen. Später habe ich mitbekommen, dass sie mich verwechselt haben! Sie haben zu mir gesagt ich werde am nächsten Tag mein Zimmer bekommen, habe trotzdem mein zimmer nicht bekommen! Das Personal sehr unfreundlich, nasses Bett von die nässer tücher die drauf gelegen sind, keine heisses Wasser zum duschen etc. Ich war gezwungen mir eine anderes Hotel zu suchen. Habe nur eine nacht von 4 nächte übernachtet. Ich empfehle den leuten, an dieser Hotel nicht zu resevieren. KATASTROFE!!!!!!
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Erdzan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Helena

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fraude

Hicimos la reserva y cuando llegamos al hotel nos dijeron que la plataforma de hoteles.com les cobraba mucha comisión y no nos quisieron dar la habitación. Estubimos más de dos horas intentando que hoteles.com nos diera una solución pero no nos la dieron, nos tuvimos que ir 4 personas a buscar otro alojamiento y además nos han cobrado la noche. ¡¡Es inadmisible!!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Katastrophe

Ich werde eine Beschwerde einreichen, weil Expedia uns verkehrte Angaben bzgl. des Zimmer/Wohnung gemacht hat. Wir waren als Familie unterwegs und es gab in diesem Hotel gar keine Wohnung wie gebucht.
7 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Veysel, istanbul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel??? Je dirais plutôt t’audit

On arrive le premier soire les dras ne sont pas laver et une odeur... Je sort sur le balcons et je vois que c’est un balcon commun avec la chambre voisine pas de clef sur la porte les voisin on a ma chambre comme il le souhaite il calais rien laisser d’inportent Comme de l’argent oue l’es papier d’identité. Un câble électrique couper sur le balcon qui brulais (court circuis) j’appelle le responsable qui y connaissais rien j’ai due y dépanner moi même sinon l’hotel prenais dans la nuit. On entendais les voisin de la douche ou des wc car seulement une plaque métallique sur le plafon nous séparais Le pire hôtel que j’ais jamais vue (si on peut appeler sa un hôtel) quo donne une mauvaise image du magnifique pays et d’une magnifique villes . Conséquence j’ai été obliger de trouver et de changer d’hotel Dès le deuxième jours
5 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Gerçekten bakımsız odalar

Fiyat ve konum iyi ama gerçekten odalar çok bakımsız , banyo kötü , perde yok vs vs , bir daha kalmam ,pişman olduk
4 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

zana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

فندق نصابين

جدا جدا سيئ ارجو ان لايحجز احد في هذا الفندق لانهم نصابين حجزنا فيها ليلتين مع العائلة وذهبنا للفندق اخبرونا انهم لايوجد لديهم غرف فارغه نصبوا علينا dolandırıcıların Çok kötü düzenbaz
2 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

otele rezarvasyon yaptim ve otele vardim yer yok

konaklama yapamadimki bir yorum olsun

4/10 – Matig

Anonym, Danmark

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotelværelse fint- personale forfærdeligt.

På expedia står der daglig rengøring af værelserne. Dette var ikke virkeligheden. På vores 6 dages ophold fik vi KUN rengøring på værelserne 3 dage, SELVOM vi afleverede nøglerne i receptionen. Derudover fik vi kun skiftet håndklæder EN enkelt gang under opholdet fordi vi bad om det! De 3 gange hvor der blev gjort ''rent'' på værelserne, var der stadig snavs og støv på gulvet og der blev ALDRIG fyldt op med toiletpapir- SELVOM rullen TYDELIGVIS var tom. Vi var nede og spørge efter toiletpapir 2-3 gange. Expedia skriver også der er gratis vand på flaske på værelserne. Dette er ikke sandt. Vi fik ikke vand en eneste gang. Derudover flabet og ekstremt uprofessionelt personale som lyver dig oppe i ansigtet.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel ohne Charme und sehr hellhörig

Leider kann ich dieses Hotel nicht weiter empfehlen. Die Zimmer sind zwar einigermaßen in Ordnung, aber für 2 Personen fast schon zu klein. Im Badezimmer fließt das Dusch-Wasser unter der Toilette ab und die Lampenbeleuchtung rostet vor sich hin. Der Toiletten-Deckel ist defekt. Leider ist das ganze Hotel sehr hellhörig und es gibt Gäste die auf ein Ruhe-Bedürfnis nach 23 h keine Rücksicht nehmen. Bei unserem 4-Nächte Aufenthalt gab es nur 1 x Zimmer-Service, obwohl uns täglicher versprochen wurde. Bei Reklamation dazu hieß es: "Beachten Sie, dass Sie hier in einem 3 Sterne u. nicht in einem 5 Sterne Hotel wohnen". Meine Antwort: Das Hotel ist nicht mal ein 1 Sterne Hotel ! Bei meiner Buchung über die Suchmaschine "Trivago" wird das Titelbild eines wunderschönen anderen Hotels angezeigt. Der Hotelausdruck enthielt dann wieder eine andere Hotel-Fassaden-Ansicht. Der Gartenblick ist alles andere als schön (Müll)!

6/10 – Redelijk

Hesham , Egypt

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Cheap hotel, near to the center

The hotel has no services , no daily room cleaning, only the condition of the hotel is good, almost every thing is new but no one there for help

4/10 – Matig

Ahmet, Köln

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service

Hotel ohne Service!

Als ich mit meinem Kollegen im Hotel ankam, hatten wir eher gemischte Gefühle, was das Hotel anbetrifft. Nichts ahnend wurden wir in unser Zimmer geführt. Dort wollte man uns erstmal ein Zimmer anbieten, was nur ein Doppelbett enthielt, wobei wir jedoch ein Zimmer mit zwei Betten online gebucht hatten. Hier waren sie zwar kooperationsfreudig, was aber wahrscheinlich auf die Mängel der Gäste zurückzuführen war. Als wir uns später schlafen legten, ahnten wir nicht, was uns am Morgen erwartet. Bei der Temperatur draußen von grade mal 10 grad, hatten wir nur lauwarmes Wasser. Na klar, der Besitzer hat einfach das heiße Wasser abgestellt. Als wir mit ihm kommunizieren wollten, war niemand anwesend, der Englisch, geschweige denn türkisch sprechen konnte, wobei wir uns doch in der Türkei befanden. Die Kommunikation war selten erfolgreich möglich, da sich fast nie jemand im Hotel befand, der türkisch oder englisch sprechen konnte. Die Bewertung der Sauberkeit kommt durch den Mangel an Service zu Stande. Am Anfang war das Zimmer zwar sauber, jedoch ist es nicht lange so geblieben, weil nicht mal ein Tag ein Zimmerservice in das Zimmer eintrat um das Zimmer zu reinigen oder aufzuräumen, geschweige denn um frische Handtücher, Seife, Bezüge oder Toilettenpapier vorbeizubringen. Schon wieder klar, wir mussten es uns natürlich selber holen, was uns natürlich wieder *ACHTUNG IRONIE AN* einen unheimlichen Spaß bereitete, denn der Besitzer war ja eingeschränkt, was die Kommunikation betrifft.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was an Initial mix up with the address. But a phone call by my taxi driver solved all that. Not to mention I got lost on almost every occasion I left the hotel with all the twist and turns In the street at night it was worse, But with the help of people the staff came to get me where ever I was which was sometimes just a few turns away. To me that said a lot.