Hobyar Mah. Ankara Cad No. 67, Sirkeci Fatih, Istanbul
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 12 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
9
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 12 beoordelingen" "
8 - Goed
2
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 12 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 12 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great location , breakfast small and nice buff from mado cafe
hotel entrance same as mado cafe entrance with small reception
note: if you are looking for quite stay .. dont choose this hotel because the area very croud and busy 24 hours .. this is Serkici :)
فندق أكثر من رائع مع بوفيه فطور متنوع وصغير من كافيه مادو له مدخل مشترك مع كافيه ماده
من يبحث عن الهدوء والاستجمام لا انصحه الاقامه في هذا الفندق لانه موجود في أحد أكثر الشوارع حركه في سركجي اسطنبول
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
A.U
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
otel bölgedeki otellere göre çok iyi konum olarak en iyisi diyebilirim ikinci kere aynı otelde kaldık güler yüzlü çalışanları var ayrıca mado ile aynı binada olması büyük avantaj
A.U
2 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 jan 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is not as it was before. Lobby is no longer there only one desk for check in and the space is shared with Mado restaurant. There is one left and busy all the time and you need to wait for 5 to more minutes sometimes. Breakfast very limited .requested late check-out and was given nothing not even few minutes. I will not reserve in this hotel anymore
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
fethi, suisse
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bel hôtel près de tous la mer les monuments historiques la vieille ville
fethi
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Angela
24 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel in city centre.
Not easy to find because the entrance is inside the ice cream shop 'Mado' for maximum temptations! It's just a wee reception area but the staff are great and bend over backwards to anything for you. A wee cup of tea while we checked in was very welcome. The room was lovely with beautiful fittings and everything seemed new. We even had a fridge and tea/coffee facilities. The bathroom was top notch with super shower and everything working perfectly. Perhaps not a big room, but fine for a short break. Short walk to main sites in old town, and to waterfront. Close to shops and restsurants. Really good breakfast with cooked items and cold buffet.
Angela
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Derya, Mannheim
15 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolle Lage und super Service
Wir hatten eine sehr schöne Städtereise in Istanbul und waren angenehm überrascht wie toll das Hotel ist. Der Service war fantastisch, das Zimmer angenehm, trotz Lage an einer Straßenbahnhaltestelle sehr ruhig. Ein excellentes Hotel für eine Städtereise.
Vielen Dank für die tolle Woche
Derya
8 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Sangok
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 호텔 최고의 호텔리어들
시르케지역 횡단보도 바로 앞 건물이어서 교통은 정말 편리했어요
직원들은 너무나 친절했고 공항셔틀택시도 20터키리라에 이용할 수 있도록 직접 예약해주셨어요.
룸의 청결도도 너무나 깨끗했고 아침조식은 정말 최고였어요
가격에 비해 너무나 훌륭한 호텔이예요
Sangok
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
füsun
1 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konforlu ve rahat bir durak
Gayet iyi heryere yakın bir otel tekrarını düşünüyorum. Otelin dışarıda tabelası yok madonun olduğu bina madonun içinden girişi bilginiz olsun
füsun
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
ALP ULVI
18 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful
her konuda tek kelime ile mükemmel özellikle ziya bey ve bayram beyin sıcak samimi ve kibar davranışları kendinizi daha özel hissetmenizi sağlıyor otel konumu çok iyi sirkeci tranvay durağının karşısı iki adımda eminönü iskeleye ulaşıyorsunuz temizlik harika kahvaltı şahane mado kahvaltısı kısacası harika bir aile oteli şiddetle tavsiye ediyorum
ALP ULVI
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Majed
9 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق رائع
الموقع رائع والاستقبال مثالي جدا ومواظفين الاستقبال بشوشين ورائعين وخاصة فريد كان متعاون معي جدا وسوف احجز فيه كل مرة اسافر فيها لاسطنبول
Majed
3 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Mehmet Özdemir
14 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eşimle sekiz günlük muhteşem tatil.
phosphorion hotel,lokasyon temizlik oda konforu alakart kahvaltı ve profesyonel çalışanları (ferit,bayram,sadık,ziya) ile hizmette kusursuzdular.Beş yıldızlı bir hotel ayarında.Sekiz günlük tatilimiz boyunca ben ve eşim çok memnun kaldık.
Mehmet Özdemir
7 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Abdulrahman
12 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer