Exterieur

Beoordelingen van Hotel Ipek Palas

4 out of 5
Hotel Ipek Palas
Orhaniye Cad. No:9 Sirkecii - Fatih, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 164 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 259 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 165 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 101 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 82 van 771 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Selahattin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel lkker centraal
We zijn 8 nachten blijven overnachten en het was prima, alleen de kamer was iets te klein maar voor de rest was het goed. De kamer werd iedere dag schoon gemaakt. We komen zeker een keer terug
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest relatıons op 16 feb 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at Hotel İpek Palas. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kinds Regards, Guest Services.

2/10 – Ontzettend slecht

Hasan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer klein. Onhygiënisch
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Dear Hasan,Thank you for sharing your comments with us.

10/10 – Uitstekend

Hanans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Thank you very much for taking the time to share your feedback in regards to your recent stay with us. We are delighted to read that overall, your enjoyed your time with us. Your nice comments regarding the colleagues have been shared with the concerned departments. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon to our unique property. Kinds Regards,

10/10 – Uitstekend

Muhammed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We truly appreciate the time you took to write such a lovely review of your stay with us.

4/10 – Matig

Feride

De ligging is goed maar dat is ook meteen wel alles.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van hotel management op 17 sep 2021
sorunlarınızla ilgileneceğiz.sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging hotel. Dit zorgt voor korte afstanden
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel management op 6 feb 2020
Dear guest, Thank you very much for your comments about our hotel.we will be happy to see you again.

10/10 – Uitstekend

Kadir, Tilburg

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede punten: -Goede service -Schone kamers -Ligging -Hygiënisch en schoon Minpunten: -Straal douchekop was te dun
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel management op 18 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for your comments about our hotel.we will be happy to see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De slaapkamers zijn in het echt veel te klein de foto’s op de website zijn gefotoshopt , er staat op dat je normaal een waterkoker hebt in uw kamer de waterkoker was bij ons ver te zoeken. De airco deed het met moeite , als je wou douche was heel de badkamer een zwembad door dat er geen douchescherm is , WiFi in heel het hotel is slecht en we zijn elke dag buiten weest ontbijten omdat het ontbijt ook niet goed was.. het personeel was onvriendelijk nooit kreeg je een goeiedag of goeieavond nooit werd er gevraagd of alles oké was met de kamer.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van hotel management op 5 okt 2019
Geachte gast,   Onze Economy-kamers zijn kleiner dan de normen en er is een prijsverschil. Onze excuses voor de verkeerde informatie over de kachel. Ons ontbijt is erg rijk in vergelijking met onze standaardhotels. Bedankt voor uw begrip

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Dear Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hotel İpek Palas soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
What a lovely incentive feedback from you. As Hotel İpek Palas we are all proud to hear and ofcourse would like to keep high everlasting. Thanks again for allowing your time to add a review.Waiting you back soon,with Love!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Dear Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hotel İpek Palas soon. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte lokatie, als je een beetje van lopen houdt zijn alle belangerijke zelfs op loopafstand . Marmaray station nog geen 3 min loop afstand om de kant van Uskudar te bereiken. Ons 2e verblijf bij ipekpalas, we willen voortaan ook niet naar een andere hotel bij onze istanbul bezoeken. Kamer is wel oke kwa grootte, volgende keer gaan we een grotere kamer boeken. Betrouwbaar en behulpzaam personeel. Schoonmaak goed en ontbijt is perfect.
9 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
I would like to thank you for your comment and also thank you so much for choosing us again. As Hotel İpek Palas we are all proud to hear and ofcourse would like to keep high everlasting. Waiting you back soon,with Love! Sincerely.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you very much for taking the time to share your feedback in regards to your recent stay with us

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you for staying with us and for sharing your memorable experience.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you for staying with us and for sharing your memorable experience.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you for sharing your feedback about your recent stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer vriendelijk personeel, toplocatie, lekker uitgebreid ontbijt! A+++
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van hotel manager op 1 feb 2019
Onze gewaardeerde gast, Heel erg bedankt voor je leuke reacties.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loopafstand bezienswaardigheden en openbaar vervoer. Economy kamer is klein en je hoort alles van de zijkamer. Ontbijt en personeel is top.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van manager op 19 feb 2019
Geachte gast, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van manager op 6 dec 2018
dear guest thanks for your review

8/10 – Goed

Nazim, winterswijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een zeer goede hotel in sirkeci istanbul. zeer goede locatie. personeel is vriendelijk. kamers zijn netjes.
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van manager op 5 dec 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Kommentare. wir würden uns freuen, Sie so bald wie möglich wiederzusehen. Manager

10/10 – Uitstekend

Esma, Lyon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel. Warm personeel. En dichtbij alles. Kamers zijn schoon wordt elke dag opgeruimd.
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van manager op 5 dec 2018
Geachte gast, Heel erg bedankt voor de leuke opmerkingen die we hebben gemaakt over ons hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van manager op 16 nov 2018
Dear Guest, Thanks for your review about us. Hotel management

10/10 – Uitstekend

Saban

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sympathiek hotel, centraal gelegen. Personeel zeer lief en behulpzaam. Alleen de kamers mogen opgek apt worden. De economy kamers zijn klein. Ontbijt was vers, lekker en uitgebreid.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van manager op 18 nov 2018
Geachte gast, Bedankt voor je goede beoordeling van ons hotel. We zien je graag terug in ons hotel Hotelmanagement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van manager op 18 nov 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Kommentare zu unserem Hotel. Wenn Sie unsere Standardzimmer bevorzugen, möchten wir Sie beim nächsten Mal verbessern. Hotelverwaltung

6/10 – Redelijk

derya, utrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Perfecte locatie
Hotel had een perfecte locatie en het ontbijt was redelijk. Kamer daarentegen was erg klein en het ‘tweepersoonsbed’ was een bed van 140cm, een erg klein bed dus. Kamer was niet erg schoon te noemen. Wel kregen we dagelijks schone handdoeken. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Geen vier sterren waard!
6 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van manager op 7 mrt 2018
Wij zijn een gewaardeerde gast, Bedankt voor uw interesse om ons naar ons hotel te laten zien, we zullen uw opmerkingen zeker op prijs stellen. Hotel management

4/10 – Matig

mehmet, rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rotzooi
Ik ben jaren terug vaak naar deze hotel geweest maar hotel is de jaren alleen maar slecht geworden voor de prijs heb ik liever andere hotel wat veel schoon en netjes is dit was echt de laatste keer naar hotel Ipek palas
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van manager op 23 okt 2017
Wij zijn een gewaardeerde gast, Het spijt ons voor de negatieve opmerkingen die u over ons hotel heeft gemaakt. Wij verwelkomen u graag beter volgende keer dat u reist. hotel management

2/10 – Ontzettend slecht

Jan, Schiedam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onverzorgd
De kamers zagen er niet uit. Airco was defect en werd niet gerepareerd
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van guest ralation op 4 okt 2017
Wij zijn een waardevolle gast Bedankt voor uw opmerkingen. Als u uw klachten en verzoeken voorleggen aan de benodigde afdelingen, worden uw problemen opgelost. hotel management

6/10 – Redelijk

guns, antwerpen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Kamers zijn te klein
Ik zou het niemand aanraden, kamers zijn te klein niet vris
Reactie van hotel manager op 6 apr 2017
Onze lieve gast, Ed ErUz hartelijk voor uw beoordeling HOTEL MANAGEMENT

6/10 – Redelijk

Roel

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hele kleine kamers
De kamers zijn wel erg klein. Maar de ligging is prima. Zeker voor de prijs die wij betaald hebben.
Reactie van guest ralation op 31 okt 2015
Dear Guest, First of all, we would like to thank you very much for your positive review regarding about Ipek Palas Hotel. As you shared that knowledge is highly appreciated and helpfull for assist to other guests and hotel reputation.Thank you for all...

4/10 – Matig

Turkse Brabander

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Fam. Ozcan
Hotel is op een hele goede Ligging. alleen moet ik wel zeggen we zijn met 2 koppels gegaan en de kamers waren bijna 2 bij 2 en het bed net groot voor 1 persoon ipv 2 120 breed of zo. Maar we hebben heerlijk genoten van Istanbul zelf we kwamen ook alleen maar om te slapen dus konden er mee leven. Hotel Ipek Palas is niet herhaling vatbaar voor ons. fotos en kamer kwam niet overheen
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you for sharing your comments with us. Your feedback is very valuable for us to be able to improve our service. Our all department heads and our staff are informed about your concerns and taken necessary actions not to face the same problem again.

10/10 – Uitstekend

Akay

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfekte ligging
Goede ligging ,goede verbindingen op loopafstand van marmaray en tramhalte .Uitgebreide ontbijt . Zeker een aanrader
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Dear Akay,What a lovely incentive feedback from you. As Hotel İpek Palas we are all proud to hear and ofcourse would like to keep high everlasting. Thanks

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you very much for taking the time to share your feedback, following your recent visit. It was a true pleasure for us to read your comments.

6/10 – Redelijk

Egbert, Nederland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Toplocatie naast bouwput, kleine kamer
De locatie is zeer goed: vlak bij de Galata brug, Topkapi paleis, en Sultanahmet plein. Het hotel heeft zeer kleine kamers, een eenvouding restaurant op de bovenste verdieping. Helaas voor het uitzicht is het ontbijt in de kelder. Momenteel ligt het vlak naast een enorme bouwput, wat erg veel lawaai oplevert (en tot laat doorgaat).
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you very much for taking the time to share your feedback, following your recent visit

4/10 – Matig

Jos

Negatief: Netheid, comfort kamer
absoluut geen 4 sterren
Het hotel ligt in een achteraf straatje, maar wel vlak bij alle bezienswaardigheden en de drukke en gezellige Galatabrug. Wij hadden een superior double room geboekt, maar het had niets met superior of double te maken. Verder was het niet echt schoon (gebruikte scheermesjes in de badkamer) en direct de eerste avond al kortsluiting door losse bedradingen. Het ontbijt was zeer matig en werd niet voldoende aangevuld. Kortom geen aanrader!
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2023
Thank you for sharing your comments with us. Your feedback is very valuable for us to be able to improve our service.

10/10 – Uitstekend

P.G., Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met voortreffelijke serv ice
In feite een normaal, goed middenklasse hotel, maar voor deze prijs zonder meer uitstekend. Opvallend waren de buitengewoon vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ik reis vrij veel, en dit niveau voor deze prijs zie je zelden. Bovendien zeer gunstig gelegen t.o.v. de bezienswaardigheden, en vlakbij tramlijn. Met Metro en tram direct van luchthaven bereikbaar. Vier nachten gebleven
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Thank you very much for taking the time to share your feedback in regards to your recent stay with us. We are delighted to read that overall, your enjoyed your time with us. Your nice comments regarding the colleagues have been shared with the concerned departments. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon to our unique property. Kinds Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Dear Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hotel İpek Palas soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Vincent, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Ipek PALAS, dicht bij alle oude bezienswaardigheden
Een leuk hotel dat nog echt de Turkse sfeer uitstraalt, waar je van moet houden quabaankleding. Het zijn vriendelijke mensen die erg hun best doen. De locatie is erg prettig in de oude stad, vlakbij de aya sophia en de blue mosque en de vele restaurantjes, maar ook vlakbij alle boten.
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
What a lovely incentive feedback from you. As Hotel İpek Palas we are all proud to hear and ofcourse would like to keep high everlasting. Thanks again for allowing your time to add a review.Waiting you back soon,with Love!

8/10 – Goed

Anke, Den Haag, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel, kleine kamer
Hotel was easy to find, first impression was good. Friendly staff, lobby modern and clean. Room was very small and basic, but at least a chair and a closet were present. Bathroom was also very small. The bed was also very small, for dutch people too short and quite narrow. The matrass was very bad. Breakfast (in the basement) was very nice and had long opening hours. Service was good, both for breakfast and the hotel bar. I would go back (not expensive at all) but book a larger room.
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Thank you very much for taking the time to share your feedback in regards to your recent stay with us. We are delighted to read that overall, your enjoyed your time with us. Your nice comments regarding the colleagues have been shared with the concerned departments. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon to our unique property. Kinds Regards,

8/10 – Goed

Tessa, Voorburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Ipek Palas, Istanbul
Het hotel is ideaal voor een city trip. De ligging is goed en vanuit het hotel kan je naar veel bezienswaardigheden lopen. De kamers in het hotel zijn klein maar het ontbijt, de service en de ligging maken dit helemaal goed.

8/10 – Goed

Sinan

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

RYOJI

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
場所は良かったですが、ホテルの部屋が汚く、タオルが古く、全体的な評価は低い。
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 6 mei 2024
親愛なるお客様、当ホテルについてご意見をお寄せいただきありがとうございます。この件は関係当局に転送させていただきます。またお会いできることを嬉しく思います。

8/10 – Goed

Angelika

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Das Hotel ist schon etwas in die Jahre gekommen aber unser Zimmer war für uns völlig in Ordnung. Das Personal war zuvorkommend und bemüht unsere Wünsche zu erfüllen. Die Lage ist optimal für einen Städtetrip und drumherum gibt es viele Restaurants. Wer keine grossen Ansprüche an den Komfort stellt, ist hier genau richtig
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 6 mei 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hotel İpek Palas soon. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Catherine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mixed review on Hotel Ipek Palas, the location is great, alot of shops close by as well as some restaurants, easy access to a tram stop but also you could walk to the big attractions, I'd say the location is perfect. The hotel itself is nice, clean but the breakfast is limited so it was a waste for us as after the first morning we never ate there again. The room was tiny, we only had access to one side of the bed, which was also very small and no room to move, couldn't even open a suitcase in the room had to open it Infront of the door or on the bed but then you had no where to sit. The bathroom in our room also smelt damp but seemed clean. Torn whether I would stop there again
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 16 apr 2024
Değerli Misafirimiz,Vakit ayırıp otelimiz için yapmış olduğunuz değerlendirme için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

8/10 – Goed

Oguzhan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 16 apr 2024
Değerli Misafirimiz,Zaman ayırıp otelimiz hakkında pozitif değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz. Sizleri tekrardan ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtiriz.Saygılarımızla

8/10 – Goed

thibaud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 2 apr 2024
Değerli Misafirimiz,Zaman ayırıp otelimiz hakkında pozitif değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz. Sizleri tekrardan ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtiriz.Saygılarımızla

8/10 – Goed

ELISENDA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location for a visit in the Istanbul old city Also near the tramway station and port
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 2 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hotel İpek Palas soon. Kind Regards

8/10 – Goed

SHIGERU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
イスタンブールの中心部にあり、交通・観光・ショッピングなど、に最適です。ホテルの外観・スタッフの対応・朝食共に満足です。安心して泊まれるホテルとしてお勧めします。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 2 apr 2024
Değerli Misafirimiz,Zaman ayırıp otelimiz hakkında pozitif değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz. Sizleri tekrardan ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtiriz.Saygılarımızla

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hotel
Actually the hotel is fantastic the rooms are bigger than usual. The bathroom are clean.the water of shower 🚿 are not and running fast the buffet breakfast have a big variety of foods the employees were kind and helpful thanks for Mehemet he was fully aware about my family. Thanks again
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest relatıons op 16 feb 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at Hotel İpek Palas. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kinds Regards, Guest Services.

6/10 – Redelijk

Türkan

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 2 apr 2024
Değerli Misafirimiz,Vakit ayırıp otelimiz için yapmış olduğunuz değerlendirme için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

8/10 – Goed

Aydemir

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HOTEL YÖNETİMİ op 2 apr 2024
Değerli Misafirimiz,Vakit ayırıp otelimiz için yapmış olduğunuz değerlendirme için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.