Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Royal Perak Golf Club

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Exterieur
Lift
Receptie
Superior suite | Uitzicht vanuit de kamer
Interieur

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Kamer, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
  • 36 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Digitale zenders
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Premier kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 54 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Premier King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Superior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Standard Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Family Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 Twin Beds and 1 Queen Bed

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Double Queen Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Queen Beds

Deluxe Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 Double Bed and 1 Twin Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.2, Jalan Ampang Baru 6A, Pusat Perdagangan Ampang Baru, Ipoh, Perak, 31350

In de buurt

  • Royal Perak Golf Club - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Sam Poh Tong-tempel - 5 min. rijden - 3.1 km
  • Ipoh Parade - 6 min. rijden - 4.6 km
  • Perak-stadion - 6 min. rijden - 5.0 km
  • Concubine Lane - 9 min. rijden - 6.1 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Ipoh - 15 min. rijden
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪D'warung Kari-kari - ‬3 min. wandelen
  • ‪Restoran Sun Yeong Wai Sdn. Bhd - ‬8 min. wandelen
  • ‪Restoran D'Naina, Sri Ampang, Ipoh - ‬7 min. wandelen
  • ‪迥味茶餐室 - ‬10 min. wandelen
  • ‪Kafe Rimbunan Serai - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Hotel vlak bij Royal Perak Golf Club
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh bevindt zich dicht bij Sam Poh Tong-tempel en Perak-stadion en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
  • Een automaat, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 80 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Televisies van 32 inch met digitale zenders

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 4 per dag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (88 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: MYR 4 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Roof Hotel Ipoh
Golden Roof Hotel
Golden Roof Ipoh
Golden Roof
Golden Roof Hotel
Golden Roof Ampang Ipoh Ipoh
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Ipoh
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Hotel
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Hotel Ipoh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Golden Roof Hotel Ampang Ipoh voor parkeren?

Parkeren kost MYR 4 per dag.

Hoe laat kan ik bij Golden Roof Hotel Ampang Ipoh inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Roof Hotel Ampang Ipoh uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Dit hotel in Ipoh ligt op 2,8 km van Royal Perak Golf Club en op 3,4 km van Sam Poh Tong-tempel. Ook Perak-stadion en Dataran Ipoh liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 68 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 68 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Siah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Kok ping

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Fong

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Overpriced and not clean at all.

Overpriced even it is still consider budget hotel range. Dusty and spiderweb visible everywhere. Front desk check-in slow thou it just us checking in, with unfriendly facial expression. Have been staying a lot of budget hotel much cheaper than this, but never felt as eerie as this.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Highly Disappointed and Disgusted

Our stay at the Golden Roof was terrible. From the start, the check in took a lengthy amount of time even though no one else was waiting to be checked in. When arriving to our first room, there was a huge yellow stain on the bed. Upon complaining for over an hour, the manager finally offered us an upgrade. Unfortunately, the upgrade was actually a downgrade. Wallpaper falling off, dead bugs on the floor, broken window, drainage problems in the bathroom, other people’s hair all over floor and on the bed. I would highly suggest not to book this hotel and waste your money here. The rooms again were terrible, the couches in the lobby even had stains, the hallways smelt like smoke even though it was nonsmoking, and the staff were rude and not willing help correct the issues. Extremely disgusted and disappointed with this establishment!
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Leon

Positief: Personeel en service, voorzieningen
the price is cheap, so the quality is acceptable at this price
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Mandy

Negatief: Netheid
THE ROOM 221- ROOM AND PILLOW IS ABIT DUSTY, ROOM IS TOTALLY DIFFERENT WITH THE PHOTO OF PREMIER QUEEN,HONESTLY HAVE A BIT DISAPPOINTED. THE WALLPAPER WAS TORN . ONLY THE LOBBY LOOK'S GRAND.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The customer service was good but the hotel conditions was very poor, there’s a leaking in the washroom and the room wallpaper peeled off.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Mui Hoon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room , good water heater and good water pressure. Enjoy the shower after a long hot day outside.
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Kah Leng

一般

1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

kannmani, penang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad experience hotel stay

Because of air con spoil......need to shift room for more than x3. Finally gt a room which was like a hut.....veryx3 small. Receptionist very rude. Toilet very dirty.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Needs a lot improvement

toilet and room not cleaned properly ! in fact it is so discomfiting to see remnants of hair, dust and even a bottle of used shampoo in the toilet !

4/10 – Matig

e, sg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

smelly toilet

pungent smell from toilet not sure from the sewage or toilet bowl seems abit choke.. call for help, customer services only came to flush and say nothing is wrong even though he could smell it also.. ask to change rm yet was full house. he went to take up some air freshener and spray the toilet.. ask him if he could leave the air freshener in the rm so that we can use it if the smell is still there.. he say cant. can only ask from rm service the next morning.. we dare use the toilet or open the toilet door as the smell was too strong and check out early in the am at 6am.. would never go bavk again
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

mira, shah alam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Average

Average. Need to improve better on cleanliness in room.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Amiirzam, Seremban, N9

Negatief: Comfort kamer
i book for 2 adult and 1 children, they gave me a room that only got 1 bad queen size. ;(
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Pak, Kuala Lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel yang selesa berhampira lost world of tambun

Hotel yang selesa. Dekat dengan kemudahan seperti kedai makan. Sesuai untuk pelancong atau pengunjung yang berhajat untuk bercuti ke Lost World of Tambun. Hanya perjalan 10 minit sahaja ke sana
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

OTHMAN, KUALA LUMPUR

Satisfy

Satisfy, SELESA, BERSIH, BERDEKATAN DGN PUSAT BANDAR, PARKING SENANG DAN TIADA KESIBUKAN LALU LINTAS.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Alfen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

ahmad faizal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hanya disediakan dua biji bantal yang terlalu lembut. Apabila meminta untuk 2 bantal tambahan, terpaksa bayar rm49...wow!! Tiada almari dan sebuah kerusi. Bayangkan setiap masa dalam bilik terpaksa duduk atas katil sahaja. Sesuai untuk tidur shj tapi kurang selesa

6/10 – Redelijk

Philip, kuala lumpur

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Business trip

Low water pressure in the morning, others are just fine.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

RIDICULOUS SERVICE! WONT BACK TO THAT HOTEL EVER!!

booked for 2 rooms and check in at 12am. 1st room - air conditioner cant function at all and phone not able to use. called for maintenance to repair and took more than one hour to fix it. even fixed, the air was hot air. cant sleep for whole night!!! 2nd room - air conditioner cant function as well some more leaking water. flush in the toilet cant use! asked for exchange room, said fully booked and just ignore us! asked for an explanation from management but all supervisor and manager just ignore us!!! the service of staff were really rude and bad! never stay a hotel experience like this. BAD FACILITIES, DIRTY ENVIRONMENT AND RUDE STAFF SERVICE!!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
More focus of cleanliness even though this is 3* hotel.. Hire more workers.. Manager Must always at the counter..

2/10 – Ontzettend slecht

Crys

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad service

Request for a hair dryer since afternoon when check in. Called and asked for few times, no response was given by staffs. Until night went down to counter, they only start looking and told me housekeeper went back. No hair dryer and make us until midnight!!