Effotel by Sayaji Indore
Hotel met gratis valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Indore
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Effotel by Sayaji Indore





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Premium Deluxe Room laden

Premium Deluxe Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Plot No 10 C/CA Scheme No 94 Sector C, Indore, Madhya Pradesh, 452010
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield by Marriott Indore
Fairfield by Marriott Indore
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 108 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
13 aug - 14 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1200 per persoon
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Eten en drinken van buitenaf zijn niet toegestaan.
Gasten van 18 jaar of ouder dienen een geldig identiteitsbewijs met foto te laten zien bij het inchecken. Een rijbewijs, stempas, paspoort of Ration Card wordt wel geaccepteerd, maar PAN Cards zijn geen geldig identiteitsbewijs. Als je geen geldig identiteitsbewijs hebt, mag je niet inchecken.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Effotel Hotel Indore
Effotel Hotel
Effotel Indore
Effotel
Effotel Hotel Indore
Effotel by Sayaji Indore Hotel
Effotel by Sayaji Indore Indore
Effotel by Sayaji Indore Hotel Indore
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Effotel by Sayaji Indore
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Adish
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Adish
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SANJAY
6 apr 2025
SANJAY
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Saurabh
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saurabh
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mr. Prakash
Zakenreiziger
1 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mr. Prakash
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
PRIYANK, Ames
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PRIYANK
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Anupama
Reisde met familie
29 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anupama
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
vrushali
17 dec 2023
vrushali
19 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 jan 2023
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2022
4/10 – Matig
DEEPAK, JABALPUR
Reisde met familie
26 dec 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DEEPAK
6/10 – Redelijk
Siddharth
18 dec 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siddharth
6/10 – Redelijk
Ashish
Reisde met familie
14 nov 2022
Positief: Comfort kamer
Ashish
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Prateek, Naperville
Reisde met een groep
5 dec 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Prateek
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Dileep
Zakenreiziger
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Effotel Hotel Indore
Dileep
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Nipun
Reisde met familie
19 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great breakfast buffet
Nipun
2 nachten verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Ravindra, Aurangabad
Reisde met familie
7 okt 2020
Ravindra
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Shashank
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shashank
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Sambasivam
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sambasivam
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Gaurav
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaurav
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Pramod
3 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pramod
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Jeff, C
25 feb 2017
Positief: Personeel en service
Jeff
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
PEI JUNG
19 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for business trip


